6 Eylül 2010 Pazartesi

Yazmadığım zamanların özeti


Yazmadığım şu zaman diliminde neler oldu merak edenler varsa özetliyeyim..
*İş arayışlarım devam ediyor;ama aynı zamanda nikah davetiyesi,şekeri,bıdısı,budusu gibi şeylerle de ilgilenmem gerekiyor. İş arayışlarıma paralel olarak bu işe girmeye karar verdim,iyi para var gibi görünüyor.
Ne kadar üzülsem de hem o ağaçlara yazık olmasına hem de çöpe atılacak olmasına "davetiye" yaptırılması gereken bir olay.Bu işlere bir bulaştığınız zaman da kimse gözünüzün yaşına bakmıyor,nasısa "alıcaksınız".. 

*Bu işlerle uğraştığınızda herkes yardım etmek için 4 koldan kendi deneyimlerini paylaşıyor, en iyi kararı kendilerinin verdiğini düşünüyorlar.. Öyle değil aslında, bu kadar fikrin ortasında en son karar verdiğinizde -herhangi bir şeyle ilgili- o kadar rahata eriyorsunuz ki, karar verdiğiniz durak size en iyi seçimmiş gibi geliyor.

*Film falan seyrediyorum,öyle kafa dağıtmalık. Romantik Komedi'yi seyrettim.
Gürgen Öz'ün seyrettiğim en başarılı performansı sanırım. Sırf o bardaki sahne için seyredin derim,gerisi faso fiso. Kafanızı dağıtmak isterseniz seyredin,mantık aramayın.Cemal Hünal'ın oyunculuğunu neden kimse beğenmiyor,bu kadar uyuz oluyor onu anlamadım. Bu kadar olumsuz eleştirinin ardından dur bir bakayım dedim, İngiltere de ve Amerika'da almış hem de eğitimini. "Boşver,herkese bakma" dedim kendi kendime, geçtim..

*Çok güzel bir blog keşfettim, bir fotoğraf sanatçısı,bebeği uyurken onun rüyalarını tasvir eden tasarımlar yaratıp,blogunda yayınlıyor.Mila'nın rüyalarına bakmak isterseniz, tıklayın.




*Bu kadar olayın arasında hasta oldum,sümüklerim aktı.. Hiç sedatif (sakinleştirici,uyku verici) etkisi yok denilen,nezle semptomlarını geçiren bir ilaç aldım,iyi ki yokmuş öyle bir etkisi,bilgisayar başında hiç uyumamıştım!
Hala arada ateşim çıkıyor,burnum günde 4 kere fınkırıyor delicesine.. Kendinize dikkat edin.. 
Sümüklü de olsam Nilo ile Habo'nun minik oğlunun doğumgünü partisine katıldım.2 yaşındaki canavarlar içindeyseniz,çocuk da seviyorsanız,"her şeyin minyatürü güzel be" diyip küçük ayakkabılara bakıp mutlu oluyorsunuz;ama bir taraftan da anne-babaların konuşmalarına başka bir gezegenden konuk misafir olmuşcasına bakıyorsunuz:) 

Bunların dışında yuvarlanıp gidiyorum işte.. Yuvarlanırken bir şeye çarpıp,çarptığım şeyi anlatana dek hoşçakalın.. 

J.

Hiç yorum yok:

Related Posts with Thumbnails