20 Kasım 2009 Cuma

Hayal et!..

Huysuz yazılara bir süre ara vermeyi düşünüyorum:) Çok sık yazamıyorum,dizüstü bilgisayar arızalı olduğu için, bilgisayarı 3 kişi paylaşıyoruz,kavga çıkıyor..

Bugün size gerçekleşme ihtimali olan ya da olmayan;ama hayali bile iç huzurunu arttıran şeylerden bahsedeceğim..

*Karavanla gönlümce gezmek.. 

Karavanla gönlümün istediği yere,gönlümün istediği kadar kalacağım şekilde
bir gezi..
Uyduruk bir karavanla değil,
en az 2 an fazla 5 kişiyle,
2 hafta kadar kiralasak,
gezsek dursak..
Bence çok da zevkli olur..
Bu bana hayali zevkli geliyor..

*İlerde sahip olmak istediğim evin hayali.. 

bu benim sık sık yaptığım,
şu ev alım-satım sitelerine girip
             limitini yükseklere çıkarıp ,
bazen yalılara bakıp hayallendiğim kısım.. 
Yalının tamamını istemiyorum,
denize bakan bir çatı katı 
da 
yeter.. 
aslında istediğim tam anlamıyla yukarıdaki gibi 
"the holiday"      filminde  
o karlar içindeki küçük ingiliz evi.
üstte bulunan resme benziyor biraz;

bir de şu üstte bulunan resim gibi balkonu olsa ..
      Bir evi ev yapan, 
huzur,
size aitlik duygusu ve mutlu olmanız..
küçük bir klübede de mutlu olabiliriz..
orayı "yuva" yapmak önemli olan..
*Çingene pembesi üstü açık vosvos.. 



tam bu vosvos karşı apartmanda oturan
doktor komşumuzda var..
kendisi bir vosvos hastası anladığım kadarıyla;
çünkü yeni beetle'ı da var..
Erkek bu dediğim..
Satar belki diye bakınıyorum..
yok..
Yazın bu çingene pembesi,süslü olan
bana
"al beni,al beni" diyen arabayı,
kışın
siyah new beetle'ını kullanıyor..
Başka da görmedim bu çingene pembesinden,
aaa dedim bir kaç kez farklı yerlerde,
baktım gene bizim doktor..

*Goldili bahçe.. 

ev aldım ya az önce,
bahçeli filan..
Bahçeyi tek "goldilerim" için istiyorum..
Evde köpek baktık,
çok zor..
Daha mutlu olsun diye
2 sene sonra çiftliği olan ,
iyi bakılacağı birine vermiştik;
ama ağlaya ağlaya içim çıkmıştı..
Köpek baktıysanız,
sevgisinin çok farklı olduğunu bilirsiniz..
Kedileri de çok seviyorum,
kedi de baktım 3 tane..
Kediler oda arkadşı,ev arkadaşı gibi
sizin nasıl bir kişiliğiniz varsa
onun da var..
Tripli mahlukatlar..
Neye kızdığını bile anlamadan,
kitaplıktan kitaplarınızın tek tek yere düşüşünü seyredersiniz..
Bak hayallerime kedi açıklaması da sığdırdım:)
Bir bahçe istiyorum,
içinde goldilerim olsun..
bi de rotwailler..
bi de biguş..


Başka hayallerim de var..
Şimdilik bu kadar..
Sizin hayallerinizi de takipçilerin ayak izinde görmek istiyorum..
J.

3 yorum:

nilo dedi ki...

Hepsi birbirinden süper şekerim, inşallah gerçek olurlar:)

nilo dedi ki...

He bi de hayal etmeye devam et!

geveze baykuş dedi ki...

teraslı 1+1 çatı katı, 2 kedi, bol kitap, ekoseli polar battaniye, bi de yumuşak koltuk. daha ne isterim :)

Related Posts with Thumbnails