12 Kasım 2009 Perşembe

Nilo Beni "Mim" ledi..

Mimlendim ki ben:) Nilo'm mimlemiş beni...
Hemencecik cevap yazmak istiyorum:) Hoşuma gitti mim konusu..


* Bloğuna neden bu ismi verdin?  
 15-16 yaşından beri adli tıp laborantı olmak istiyordum, işte hayallerle gerçekler eğitimini alsanız da sizi oraya götürmüyor, olayları çözmeyi,nedenini bilmeyi seviyorum.. Crime Scene -olay yeri- dizilerini severim bir de.. Ben de olay yerinin "juvenil" bakış açısını göstermek istedim bu blogta.. JuVeNiL de 12 senedir filan kullandığım takma isim, blogta da görebileceğiniz manasıya latincedir kendisi ve "gençlik" demektir.. Böyle olunca blogumun da ismi crimescenejuvenilasation  oldu:)


Blog yazarken star tribiyle davrandığın, istediğin olmazsa olmaz şeyler var mı?
   Hiç öyle triplerim yok,sadece yazarken yalnız olmayı tercih ederim o kadar.. 


En son satın aldığın garip şey?


Komik yara bantları.. :) Salak bir kampanyadan yararlanmak ,için belli bir limiti doldurmam gerekiyordu,kasanın kenarında duran komik yara bantları olayı çözüyordu.. 


Şeker gibi olduğun anlar?


Bir kediyi,bir köpeği -özellikle goldenlar- sevdiğim anlar.. :) 


Arkadaşım artık sormayın şunları dediğin şeyler?
"okul ne zaman bitiyor?", " evlilik ne zaman" ooyyy yeter yaaa:D


Aynaya bakınca gördüğün?


Bazen EvJuVeSi, bazen İnek JuVe,bazen Sevgili JuVesi, bazen Temizlikçi JuVe:) ;ama genelde mutluJuVe.. 


Kendini okutan bir blog dediğin?


Hiç atlamadan okuduğum blogları sıralayayım.. Nilo,Çilli,HBBA,Salıkcakta iki kişi,defnedenöncedefnedensonra,geveze baykuş, uyuz cadı,pammuk, eveett bunları seçebildim:)


Bu blog sahibiyle karşılaşabileceğin yerler?


acıbadem, eminönü-laleli tramvayı:), üsküdar eminönü vapuru, bahariye,moda, kuzguncuk,koşuyolu parkı,capitol ve moda havuzum orda ki petshopların önü.. 


Mimler paslansın... Bu yazıyaaa pammuk,ilug@,cadı-artık ne zaman okursa- cevap versinler bakalııım.... 


J.











Hiç yorum yok:

Related Posts with Thumbnails