30 Kasım 2010 Salı

"Haydarpaşa"

Haydarpaşa yangını üzerine bir yazı yazmayı planlıyordum; çok üzülmekten ziyade anlatmak istediğim o an neler hissettiğimdi, yangın sırasında Kadıköy'de, Bahariye'de geziyordum.. Binaların arasından yükselen siyah dumanı görünce, önce bir gemi mi yanıyor acaba diye düşündük, sonra "Haydarpaşa yanıyormuş" diye aşağıya koşanları duyunca inanamadık, birkaç dakika sonra gözlerimizin önünde cayır cayır yanan, Haydarpaşa'yı görünce," Tamam" dedim, istedikleri oldu.. Daha geçen gün konuşuyorduk, bir otel yerine, "bir kütüphaneye, bir sergi salonuna dönüşse ne güzel olmaz mı!" diye..
Söylemek istediklerimin hepsini, Okan Bayülgen programında söylemiş.
Lütfen seyrediniz..



J.

3 yorum:

kirazzade dedi ki...

YA acıkcası ben otel için yangın çıakrılmış olabileceğini hiç düşünmüyorum. zira, otel zaten o haliyle yapılacak, neden zarar versinler? yıkılıp da otel yapılacak olsaydı ben de şüphelenirdim bu yangın işinden. ama zaten yıkım olmayacaktı ki. sırf böyle düşünülsün diye de yangın çıkarılmış olabilir, komplo teorileri üretirsek.

JuVeNiL dedi ki...

yerine otelden ziyade "dünya ticaret merkezi" yapmayı planlıyorlar kirazzade, hem dediğin gibi karşı komplo da düşünsek konu hakkında, gerekli yerlerin her türlü tehlikeye karşı bu gibi yerleri koruması gerekir, değil mi?

kirazzade dedi ki...

Ben zaten komplo değildir demiyorum. Komplo olması da mümkün. Ama hep tek taraftan düşünmemek gerekir komploları. Dediğin sebepten de yapılmış olabilir, hükümete çamur atmak amaçlı da yapılmış olabilir. Her ne sebeple olursa olsun, eğer komploysa, vicdansızlıktan başka birşey değil bu. Memleketin güzelliklerini pis çıkarları uğruna mahvedenleri Allaha havaler ediyorum. Ruhları çirkin insanlar bunlar.

Related Posts with Thumbnails