24 Kasım 2010 Çarşamba

İnternetten alış-veriş deneyimi : "Markafoni"


İnternetten alış-veriş çok bana göre bir şey değil aslında, sevdiceğim kullanır zaman zaman, beğenir internetten elektronik bir takım şeyler, gelir tıpış tıpış..
Benim ellemem, görmem, iyice bakmam lazım..
Her sabah rutin olarak, satın almasam bile, piyasadan haberdar olmak için 15-20 dakika trendyol, markafoni, limango gibi fırsat alış-veriş sitelerine göz atıyorum..
Almaya cesaret edemiyordum, internet sitelerinde istenilen ürünün bir türlü gelmediği, stok sorunu yaşandığı, bir problem çıktığında karşınızda muhattap bulamadığınız gibi bir sürü şey okudum..
Çok beğendiğim bir nevresim takımıyla başladı her şey, alayım bunu, bakalım nolcak dedim, hiç bir problem çıkmadı.. Ardından kedi'li mutfak eşyaları satan bir marka indirime girmişti, dayanamadım aldım - kırık,dökük gelmemesini umut ederek- gayet sapa sağlam geldi, çok güzel bir duvar saati girmişti indirime, bunu da alayım bakim dedim, sapa sağlam, vaktinde geldi..
3'te 3! Markafoni testten geçti, umarım bu yazıyı okuyup, alış-veriş deneyimi yaşayan birini hayal kırıklığına uğratmaz ve benim de yüzümü kara çıkartmaz.
Bir taraftan da benim için çok keyifli bir heyecan meydana getirdi bu internetten alış veriş olayı.. Gün sayıyorum, kargo bekliyorum, çocuk gibi sevinçle paketi açıyorum..
Keyifli alış-veriş deneyimi için teşekkürler markafoni!

J.

2 yorum:

Adsız dedi ki...

ne şanslısın :)
internetten alınan hiç bir üründe ben de sorun yaşamadım
şanslıyız :p
markafoni sadece çok geç gönderim yapıyor yurtiçinde olmasına rağmen,tek sıkıntısı bu

aldıklarını güle güle kullan
kargonun sağlam gelmesinde kargo şirketlerinin de payı çok büyük,prof. oldular iyice :)

Dezinho dedi ki...

İnternetten alışveriş yapmaktan korkmayın arkadaşlar! Buna özellikle cesaretlendirmek için yazıyorum buraya, internetten almadığım şey kalmadı ve hepsinde de kredi kartı kullandım ne elime geçmesinde bir problem oldu ne de güvenlik sorunu yaşandı şimdiye kadar. Yurt dışından bile ürün getirttim. Markafoni'den ayakkabı bile aldım 2 defa ki ayakkabı en riskli şeydir bakmadan almak için, ama bu alışverişler de başarılı oldu. Hatta şu anda hem yurt içi hem yurt dışı kredi kartıyla verdiğim siparişleri beklemekte olduğumu da belirtmek isterim.
Herkese eğlenceli alışverişler :)

Related Posts with Thumbnails