8 Şubat 2010 Pazartesi

Salıncaktaikikişi'nin tatlı sahibesi beni salıncağında misafir etti!:)


Daha önce de bahsetmiştim,100. yazımı kutlamak için yazdığım yazıda "salıncakta iki kişi" 'yi neden çok sevdiğimi,izlemesi en güzel bloglardan olduğunu..
Bu yazıdan aylar sonra ,blog sahibesi banuş minik bir hediye seti vermek için "blogunu neden takip ettiğimizi" sordu, hediye filan baheydi,sorduğunda hemen aklıma aylar önce yazdığım yazı  geldi ve bu aralar hissettiklerimi de ekledim,bloguna yorum olarak ardı ardına sıraladım durdum..

Bugün Zuzu kabilesini (bilmeyenler için,blog sahibesinin miniş kedileri) sıralamıştı blogunda, yüzümde kocaman sırıtış,kedilerini seviyordum,açıkçası bu yazılarını modasal mevzulardan daha çok seviyorum..
Sonra aşağıya doğru indim yazıda.. Aaaa! Bir baktım, adım yazıyor kocaman.. Mini hediye setini anneciği tek tek okuduktan sonra tüm yorumları, beni seçmiş..

Çok mutlu oldum,beni salıncağında salladığın için canım:) Annene çok teşekkür ederim,üçyüz küsür yorumun içinden benim yorumumu en değerli bulduğu için..
"Salıncakta iki kişi" blogunda adımı gören, hemen bloguma gelen sevgili misafirlerim, size de ayrıca teşekkür ederim..

Sevinçli JuVe.. :) hatta ağzı kulaklarında JuVe:)

6 yorum:

beetlejuice dedi ki...

Juvem, bugün Banu'nun bloguna girdim. Girişi okuyorum daha altta kocaman Juvenil yazısı görünmüyor. Sonra adını gördüm, bir sevin bir sevin:)) Tuttuğum takım kazanmış gibi oldum:) Hakeden kazandı resmen:) Yeni gelen ziyaretçilere de gözdağı vermeyi ihmal etmeyeyim: Juve'yi en çok ben seviyorum, ona göre:P

JuVeNiL dedi ki...

çillli:) ağzım kulaklarımda tatlıım:) ehehe:D Teşekkür ederim güzel yorumun için, sen benim en eski ,ilk daha kimse yokken takipçilerimdensin kuzum:) kalbimde yerin ayrı..öpüyoruuummm!

Adsız dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
JuVeNiL dedi ki...

Banu'cum çok teşekkür ederim tekrar,annene,sana ve tüm takipçilerine:) öpüyorum!

nilo dedi ki...

Juveeee, tebrik ediyorum şekerim:D Çilliye katılıyorum valla bizim takım kazanmışçasına mutlu oldum:D Öpüyorum seni:D

JuVeNiL dedi ki...

Nilo,hediye bahaneydi,orda ismini görmek gerçekten çok güzeldi:) Ben sizler için varım efeem,hediyeleri hepimiz için alıyorum:) öptüm canııım

Related Posts with Thumbnails