4 Şubat 2011 Cuma

"erkekler ağlamaz"

Hiç haberim yoktu böyle bir çalışmadan, Nilüfer "12 düet" isimli bir albüm çıkarmış, eski şarkılarını rockçılarla yeniden düzenlemiş..
Facebook'ta Şebnem Ferah-Nilüfer yazan video'yu görüp, seyredip, kesin Şebnem Ferah bir çalışma yaptı dememin ardından - bunu klibi seyredince siz de hissedeceksiniz bence;çünkü tamamen Şebnem Ferah klibiymiş de, Nilüfer misafirliğe gelmiş gibi klip- ufak bir araştırmayla , Şebnem Ferah'ın değil de Nilüfer'in böyle bir çalışma yaptığını öğrendim.. Ardından şarkıları dinledim internetten.. Teoman da güzel olmuş, Hayko Cepkin fena değil; fakat diğerleri olmasa da olurmuş gibi geldi..
Derseniz ki kimler var, neler söylemişler; şöyle buyururum ben de size:

  1. Erkekler AğlamazSeslendiren: Nilüfer & Şebnem Ferah
  2. Göreceksin KendiniSeslendiren: Nilüfer & Yüksek Sadakat
  3. Ara Sıra Bazı BazıSeslendiren: Nilüfer & Malt
  4. Sensiz OlmazSeslendiren: Nilüfer & Teoman
  5. Haram GecelerSeslendiren: Nilüfer & Gece Yolcuları
  6. Hey Gidi GünlerSeslendiren: Nilüfer & Ogün Sanlısoy 
  7. İntizar
    Seslendiren: Nilüfer & Badem
  8. Aşk KitabıSeslendiren: Nilüfer & Hayko Cepkin
  9. Unut GitsinSeslendiren: Nilüfer & Cingi
  10. Uzak Dur AteşimdenSeslendiren: Nilüfer & Rashit
  11. Selam SöyleSeslendiren: Nilüfer & TNK
  12. Kim Arar SeniSeslendiren: Nilüfer & 4X4

    Kaynak: esenshop.com
Ve aşağıda tıklayıp seyredeceğiniz üzere, en güzeli Şebnem Ferah-Nilüfer düeti "erkekler ağlamaz" olmuş.. 
Çok beğendim, dinledikten sonra şunu dedim "ohhh be!" 

İyi seyirler.. 



J.

Hiç yorum yok:

Related Posts with Thumbnails