17 Aralık 2009 Perşembe

Enerji meselesi..



Sorumsuz insanlara dayanamıyorum biliyor musun blog,bu sorumsuzluk meselesine dayanamadığım için bir takım olaylar oldu bugün;canımı sıkmaya değmez şeyler;hatta canımı sıkan böyle şeylerin gündemime girmesi öyle diyim..

Az önce Nilo aradı.. Dedim "iyi ki aradın,enerjisi yüksek insanlarla beraber olmak ne iyi geliyor ,içim açıldı..ooohh"..

Enerji konusunun bir başka türlüsü,
eğer büyü filan varsa bu dünyada,biri bana "elektronik aletlerden yüzü gülmesin bu juvenin büyüsü" yapmış..
Bir insanın yeni aldığı cep telefonu,ardından bir sonraki cep telefonu,evine gelen laptop (bu laptop 6 kere tamire gitti) ,sonra bilgisayarsız kalmasın diye hiç bir problemi olmayan bilgisayar getirilip de bozulur mu?
dün şebnem ferah'ın albümünü alcam diye yanıma aldığım cd player bile bozuldu!
Dedim yok kesin ben de bir elektronik aletleri bozan bir enerji söz konusu.. Enerjim onlara iyi gelmiyor..

Duracell J.

2 yorum:

nilo dedi ki...

Oy oy oy geçmiş olsun be şekerim... Boşver takma kafana eskiler boşuna cana geleceğine mala gelsin demiyor onlar bozulsun;)

JuVeNiL dedi ki...

ama bu kadar üst üste gelince insan üstüne alınmıyor değil nilo :D

Related Posts with Thumbnails