12 Aralık 2009 Cumartesi

öylesine bir yazı bu,kendim için..

- hep gördüğümde sevdiğim beyaz tüylü,serbest gezen,kırmızı tasmalı güzeller güzeli golden'ı gördüm bugün evden çıkar çıkmaz.. sevdim başını..naber dedim,iyiyim manasında kafasını sürdü ellerime.. görüşürüz dedim,yaladı beni..-

 ... cevabı kendini bile ilgilendirmeyen,
yeri gelirse sohbet konusunda ben açılırsam dediokudu olsun diye sorulan,
sorulardan bıktım artık..
bu sorulara onları hiç ilgilendirmediğini
"bile bile"
yüzümde "ayıp olmasın" gülümsemesiyle
cevap vermekten bıktım artık..
kalbimi sıkıştıran her şeyden uzaklaşmak istiyorum..
bazen her şey ardı ardına gelir ya,
gelmesin artık..
"çok şükür" dediğini görürsün ya
diğerleriyle karşılaştırıp,
ne karşılaştırmak istiyorum
iyisiyle ne de kötüsüyle
basit çözümleri olan şeyleri
çözmemekte inat edenlerden
bıktım artık..
zaman kaybetmekten usandım..

-ben tesadüflere pek inanmam,her şeyin bir sebebi vardır diye düşünürüm.. Okulumun etrafında değil bir köpek,bir güvercin bile görmedim.. Tek gördüğüm laboratuvarda bulunan fareler ve kurbağalar bir de arada ders dinlerken gördüğümüz kocaman sıçanlar..
bugün tramvaydan iner inmez, okulun önünde bir rot yavrusu gördüm, önümde durdu, kulaklarını pıtı pıtı çırptı..
suratıma baktı.. gitti.. -

  

1 yorum:

Gizem. dedi ki...

juvecim bakma sen,bırak akışına düşünme hiç.Bazen düşünmek en kötüsü oluyo ;) öptüm şekercim:)

Related Posts with Thumbnails