23 Mayıs 2010 Pazar

Faydalı Cemiyetler vol.2

Efendim,bugün size faydalı 2 internet sitesi tavsiye edeceğim.

Bunlardan ilki "çiçek göndermeyi seven" bünyelere hitap ediyor..Ben çok çiçek gönderirim,en çok kullandığım sitelerden biri çiçeksepeti;ama yakın bir zamanda en yakın arkadaşımın evleneceği gün, sabah evine çiçek göndermek istedik, çiçek sepeti'nin çiçeklerinin içinden bir türlü beğenemedim, çünkü çiçeksepeti, basit, şu "1milyoncu" diye tabir ettiğimiz,her yerde aynı şeylerin döndüğü dükkanlara benzer çiçek satışı anlayışından öteye gidemedi,hala kullanıyorum kendisini özellikle sevdiceğimin annesine-ankara'ya- çiçek gönderdiğim zaman,onun dışında istanbul içi - ki yurt dışı dahil çiçek satışı yapıyorlar- "lily çiçek" kullanıyorum artık!Tek ki,İstanbul içi olduğu kadar çeşit ,şehir dışında sunamıyorlar.. 
Lily çiçek'te isterseniz 12 taksit imkanı var, kalite mükemmel, bir problem olduğundan telefon açtığınızda ya da çiçekle ilgili bir şey sorduğunuzda karşınıza makine değil "insan" çıkıyor ve bütün sorunlarınızı halletmeye çalışıyor!
Yani "bir çiçek gönderecektim,Allah kahretmesin!," dedirtmiyor.. 


İşte size siteden bir kaç örnek.. 



Karşılaştırırsanız,fiyatların diğer uydur kaydır sitelere göre -kdv dhil fiyatlarla karşılaştırın lütfen- çok uygun olduğunu ve çok daha kaliteli olduğunu göreceksiniz..
Ben çok memnun kaldım,2 defa kullandım, herkese tavsiye ederim..

Bir diğer internet sitesi, taksiyle.com
Düşünen çok iyi düşünmüş,benim baktığım kadarıyla hesaplar kuruşu kuruşuna doğru..
Bir yerden bir yere gideceksiniz,düşünüyorsunuz,taksiyle gitsem ne kadar tutar,hangi yolu takip etsem napsam diye..
Taksiyle.com'da,gideceğiniz yeri ve bulunduğunuz noktayı işaretlediğinizde şıp diye ne kadar tuttuğunu ve hangi güzergah üzerinden gittiğini görüyorsunuz..

Güle güle kullanın!:)

J.

2 yorum:

birkadin dedi ki...

galiba ben o ciceklerden alip ucuna da kurdela baglayip dugun cicegi yapacagim :) kesinlikle, ayy ne akilli bidigiim :)

Nihan dedi ki...

Süper faydalı bilgiler, teşekkürler paylaşım için...

Related Posts with Thumbnails