18 Mayıs 2010 Salı

Rüya...

Son bir kaç gündür çok süper değildim,stresten sanırım,panik atak" naber "dedi.. Ben de "gidersen daha iyi olurum" dedim kendisine..
Sonra düşündüm, neden böyle olduğunu;çünkü klasik panik ataklılar gibi davranmıyorum, o benle inatlaştıkça ben de onla inatlaşıyorum.. Dişe diş,kana kan..

Sebeplerini düşündüm, sevgilimle mutluluğumuzu tamamına erdirmeye az kalmışken, okul bitmesine günler varken,neden dedim..
Tüm bu zorlu eğitimin ardından,beni strese sokan bu işi yapmam belki de diye akşam mutlu ettim kendimi..
Daha yeni iş görüşmesine gittim, 3 senedir iş verenlerde bir tavır değişimi olmamış,anladım..

Sonra gece bir rüya gördüm,sabah mutlu mesut uyandım, amerikaya gitmişiz, tarlaların arasında atları sevdim,
sonra deniz kıyısına gittik,sonsuz bir sahil gibiydi, bir baktım ne çıksın karşıma! Ornitorenk!
Ornitorenk de ne ki? diyenlere aşağıdaki resimdeki,nadir bulunan hayvan..
Dedim bu ne arıyor burada, durdu,poz verdi, sonra med-cezir oldu sular gitti, sonra hemen geri geldi pırıl pırıl sular..
Ohh dedim.. Sonra uyandım..








Üzgünüm panik atak, git kendine yeni birisini bul uğraşacak.. Ama bulma;çünkü en sevmediğim kişilerin bile yanına gitmeni  istemem, kaybol git..


J.

2 yorum:

nilo dedi ki...

ornitorenk miiii:D nerden buldun yahu deli kız:D hayır olsun bakalım... bu arada çekil git panik ataka alla allaa...

JuVeNiL dedi ki...

nilo, sabah tel açıcaktım,dedim dur şimdi işte rahatsız etmim, sen de vardın..Sesini duyuyordum,iyi ki geldik diyordun.. güneş çok güzeldi,sahil de.. çok mutlu uyandım sabah..

Related Posts with Thumbnails