10 Mayıs 2010 Pazartesi

Sırada bekleyen yazılarım var;ama bu onlardan biri değil..

Benim için oldukça uzun bir süredir yazmıyorum,aslında bir sürü şey yapıyorum;ama dur şunu da yazayım derken "amaan" modu geliyor..
Her şey çok hızlı gelişiyor bazen,biraz da yoğunum bu ara,sanırım ondan.. yoksa Nilo'nun minişinin arkadaşlarıyla çekilmiş boy boy rugrat resimleri var paylaşmak istediğim, gittiğim Sertab Erener performansı var,seyrettiğim bir şeyler ve okuduğum şeyler..
Bu ara en güzel şey okulumun bitmesine günler kalması ve iş görüşmelerine başlamam sanırım..
Bundan başka güzel şeyler de oluyor;ama tam bir güzel şey olurken,cart diye kötü bir haber de alıyorsunuz,öyle bir oluyorsunuz ki, sevinçten tepinerek vereceğiniz  bir haberi ağzınızda geveleyerek öylesine  paylaşıyorsunuz  babaanesini kaybeden yakın arkadaşınızın sırtına elinizi koyarken, caminin bahçesinde derin düşüncelere dalmış buluyorsunuz kendinizi, bazen her şeyin çok boş olduğuna kanaat getiriyorsunuz..
Çünkü yaşıyoruz ve hiç yaşamamış gibi ölüyoruz..

Neyse,öyle laf ebeliğinden değil,içimden böylesini paylaşmak istediğimden yazdım..
Biraz yoğunum,son dönemeçler,güzel yazılar biriktiriyorum..
Görüşürüz,
J.

1 yorum:

Büşra Bayram dedi ki...

bitti, buraya kadarmış.. diyosun o an, bilirim o acıyı :/

Related Posts with Thumbnails