29 Temmuz 2010 Perşembe

5.cadde

Efendim,
Reklamdı,oydu,buydu bana göre değil; kaldı ki blogumda en küçük bir reklam bile yok gördüğünüz üzere.
Sadece beğendiğim,hoşuma giden,tavsiye edebileceğim şeyleri yayınlıyorum arada sırada.

Dekorasyon,makyajdı,alışverişti böyle uzuuun uzun uzadıya anlatan blogları değil, keyifle inceleyebileceğim blogları,siteleri takip ediyorum. Bunlardan biri ikide bir de bahsettiğim salıncaktaikisi.com ,bir diğeri nasıl giysem..
Alışveriş sitelerinden markafoni,trendyol,limango en takip ettiğim siteler;ama şu ana kadar hiç birinden alış veriş yapmadım.Ben genelde bu sitelerde "bakıcıyım".Bir şey alacaksam denemem lazım, denemeden gözüm kapalı ah şunu alayım! dediğimde de çoktan "tükendi!" yazısı yapışmış oluyor üstünde..




İşte yeni bir satış sitesi ve blogundan bahsedeceğim size, inceledim, çok seviyeli bir "kadın blogu" bir kere kendisi ve sadece kadınlara özel ürünleriyle ortaya çıkacak bir ürün satış sitesi 5.cadde .
Site Ağustos'ta test yayınına başlayacak ve 1 Ağustos'a kadar web sitesine üye olanlara 5 liralık hediye çeki sunuyor.


Umarım güvenirliği ile,çeşitleri ile "sık kullanınlar"a eklediğimiz, her sabah "dur bakalım bugün ne çıkmış" diye göz attığımız, alışverişten sonra pişman etmeyecek bir site olur 5.cadde! 


İyi alışverişler..

J.

Hiç yorum yok:

Related Posts with Thumbnails