26 Temmuz 2010 Pazartesi

"Bir garip zeplin hikayesi"


Ufo'ydu,piramitlerdi,stonehedge'di,mısır tarlası işaretleriydi nasıl olduğu belirsiz,şüpheci,tartışmalı hikayeleri çok seviyorum.
Filmleri olsun,belgeselleri olsun hep seyri,anlatılması güzel hikayelerdir benim için; ama bu filmin içinde bir anlığına da olsa kendimi içimde bulmam daha güzel oldu:)

Seneler önce, bu dediğim 10 sene önce filandı sanırım, bir zeplinimiz vardı,pıtı pıtı dolaşıyordu,hatta kaybolmuştu halatlarından kopup hatırladınız mı?
Heh! Daha ilk turuydu belki de bu anlatacağım hikayelerde geçen olaylarda konu mankeni olmasıyla..

O gün bizde çok sevdiğim Filiz ablam vardı;5 katta oturuyoruz biz,önümüzde açıklık,Anadolu yakasının kadıköy-haydarpaşa-altunizade tarafı önümüzde olduğu gibi, bu zeplinceğizi de ufo gibi ışıklandırmışlar ..
Sakin sakin yol alıyor,derken bizim evin ordan geçiyor ufo:)

Filiz Abla :" Aaaa daha önce hiç görmemiştim!" şaşkınlığı üstünde.. (çünkü biz her gün ufo görüyoruz:))
Ben : "Ahanda! Geldiler en sonunda" (içimde bir yerlerde inancım sonsuz demek geleceklerine!)
annemin ne dediğini şaşkınlıktan hatırlamıyorum,bu okuduğunuz şey saniyeler içinde oluyor.Toparlanıp "heeaa" moduna giriyoruz.. 


Aynı anda arkadaşlarımdan ikisi -erkekler- bizim burdaki çok dik yokuşun altındalar, bu ufo da yokuşun tepesinde salınıyor, onlarda yere yatıyor "geldiler!" modunda:)

Başka bir ufo hikayesi..
Gene 10 sene önce filan oluyor bu. Gece cayır cayır telefon çalıyor, bir dayım arıyor,bir teyzem.. Uykumuzdan uyanıyoruz.. "Noluyo yaa" tribinde soruyorum, annem "teyzenler arıyor ufolar gelmiş" diyor, ben de "heaa öyle mi " diyip yatıyorum,"bugün gelen yarın da gelir herhalde" diye düşünüyorum herhalde.. Sabaha karşı gene arıyorlar.. "Aaaa yeter!" diyip bütün aile balkona çıkıyoruz..
Ve evet ufolar gelmiş:)

Hayatımda kaç kere görürüm,bir insana kaç kere böyle bir şeyle karşılaşmak nasip olur bilmiyorum, enfes bir "meteor yağmuru " seyrediyoruz...

Şimdi yazıyı yazınca düşündüm de, dünyanın en şüpheci insanları aynı evde yaşıyorken, aniden başımıza gelince bir anlığına ya da tamamen kendimizi kaptırırcasına inanmaya meyilliyiz sanırım..

Görüşürüz.

J.

1 yorum:

Ozan Ezgi Berberoğlu dedi ki...

Inanamazsın ama aynı gece aynı olayı yaşamışız. Depremden çok az zaman önceydi diye hatırlıyorum. 99 yılı olabilir. Uzaktan geçen ufonun fotoğraflarını inceleyip üzerindeki AYGAZ ya da ona benzer bir markanın yazdığını gördük. Hatta eğer bu aynı zeplin ise (yanlış hatırlamıyorsam Koç' undu), 17 Ağustos depreminde kayboldu. Belki de gerçekten ufo oldu. :)

Related Posts with Thumbnails