9 Ağustos 2010 Pazartesi

Dipnot

*Efendim, malumunuz yaz, hele ki güneşin rahatsız edici ışınlarından korunmak için güneş gözlüğü takmayı tercih ediyoruz;fakat gözlüklerini patex,japon yapıştırıcı ya da buna benzer şeylerle gözüne yapıştıranlar var sanırım aramızda, ki, iki laf edeceksiniz,bir şey soracaksınız,bir şey konuşacaksınız,zahmet edip o gözlükleri bir çıkarmıyorlar gözlerinden.
Benle mi konuşuyor,sallamıyor mu,alay mı ediyor,başka yere mi bakıyor,noluyor anlamak mümkün değil, biz insanlar olarak -tabii ki ruh sağlığı yerinde olan,özgüvenli insanlar olarak- göz teması kurarak konuşmayı tercih ediyoruz.Lütfen,zahmet olacak, bir insanla konuştuğunuzda gözlüklerinizi çıkarıverin 2 dakika..
Biliyorum kendinizi o muhteşem güneş gözlüklerinizin arkasında çok karizmatik hissediyorsunuz - aksi bir açıklama düşünemiyorum,alışveriş merkezlerinde hatta kapalı havalarda bile gözlüklerinizi takıyor olmanızın sebebi sanırım bu- , rica ediyorum, sosyal münasebetlerde gözlüklerinizi çıkarıverin.. 

*Şimdi ki haberlerim, genç arkadaşlar ve minik arkadaşlarım için,tabii ki onlar tek başlarına gidemeyeceği için veliler için de aynı zamanda!(bir cümlede 3 adet "için")
Santralistanbulda ,4-12 yaş çocuklar için küçük aşçılar,küçük arkeologlar adı altında çeşitli etkinlikler sunuluyor. bu yaz sıcaklarında çocukları havuza,yaz okuluna göndermenin dışında, kendi potansiyellerini oyun içinde farketmelerini sağlayacak güzel bir etkinlik olacağını düşünüyorum. 



Açıkçası yaş sınırlamasını görmeden önce arkeoloji etkinliğine ben de katılmak istedim, sonra yaş sınırlamasını görünce boynum büküldü, dur dedim,bari bloga koyayımda belki çocuklarının boynu bükük kalmasını istemeyen veliler bu etkinlikleri tercih ederler.


Bu fotoğrafların sadece betimlemek amacıyla koyduğumu belirtmeme gerek yok sanırım, ayrıca etkinlikler bunlarla sınırlı değil,ayrıntılı bilgiyi yukarıda verdiğim santalistanbul linkinden alabilirsiniz. Fiyatları biraz pahalı kabul! Yine de bir göz atın bence.. 

Santralatölye'de gençlere uygun etkinlikler de var, onu da yazmadan geçmeyeyim bari, 9-12 yaş gruplarına uygun , video ,fotoğraf ve illüstrasyon atölyeleri, 13-16 yaş için de video ve 3 boyutlu tasarım atölyeleri mevcut. 

Sevgiler..

J.

Hiç yorum yok:

Related Posts with Thumbnails