17 Ağustos 2010 Salı

Dipnot


*Hava sıcak ya ,annem eve klima da aldırmadığından, ceyran yapar hasta olunur diye en dıştaki tek camı açtığından, sık sık sahil kenarında oturup,çay içip,dergi okuyup,muhabbet ederek geçiyor zaman. 
Bu zamanlarımızın çoğunu da eskiden oturduğumuz yere yakın, kuzguncukta geçiriyoruz. Geçenlerde ordaki ünlü balık restaurantının  sigara yasağı yüzünden başına gelenleri öğrenince, tam "Türk usulü" diye geçirdim içimden.
Malum kapalı yerlerde sigara içme yasağı var ya,herkes kapının önüne çıkıyor,efendim balıkçıdan bu bahaneyle çıkıp fıyıyormuş müşteriler.. Sizce de tam Türk usulü değil mi olanlar?

                                 

*Efendim, malumunuz bayanlar pek futboldan anlamaz derler..Ben şu kadar açıklayayım, ofsaytı biliyorum, futbol programlarını seyretmeyi seviyorum, özellikle yatmadan önce güzel oluyor, maçları da seyrederim, öyle fanatikliğim yoktur.İşte futbolla aramdaki olay bu. 
Erman Toroğlu ve Ahmet Çakar, Reha Muhtar'la beraber futbol yorumu yapacaklar anladığım kadarıyla Kanal Türk'te, akşam biraz seyredeyim dedim, ikisi de birbirini beğenmiyor, biri diğerine zamanının karasısın diyor,gidip de penaltı atılacağı zaman kalenin arkasına geçip de fotoğraf çeker gibi durmanın mı diyor.. 
Noluyo ya? Reyting için çizgi çekip en uzağa ben işerim yarışması yapacaksınız artık,noluyo? 
Demiyorum ki ," bir pozisyonu 50 saatte değerlendiremiyorsunuz, hakem o an napsın "filan.. Orda bunlar konuşulmuyor zaten, ben daha iyi hakemim,yok efendim ben daha iyiyim, yok sen şöyle yaptın, yok ben böyle ettim.. 
Malum ramazan ayındayız,ramazanın ve çocukluğumun en güzel simgelerinden biri "Hacivat&Karagöz". Artık ben bunlara modern zamanın gölge oyuncuları diyorum.. 
Yorumu sizlere bırakıyorum. 

*Şimdi yeni tartışma Gossip Girl taklidi mi diyim esinlenmesi mi diyim ne diyim bilemediğim kimsenin seyretmediği ;ama herkesin rujunun tonuna kadar bildiği "Küçük Sırlar" dizisi. 
Yok yok, ben herhangi bir yorumda bulunmayacağım, her akşam tnt'de yayınlanan House tekrarlarını seyrederken,bizim ülkemizde çekilemez de , velev ki çekildi , kim oynasa 10 numara olurdu diye öööyle sıcaktan delirdiğimden olsa gerek bir düşünce aldı beni, sonra buldum, "Ferhan Şensoy" dedim, oynasa kesin o oynamalı,başkası da oynarsa olmaz dedim.. 
Ben  öyle uygun gördüm.. 

  


J.

Hiç yorum yok:

Related Posts with Thumbnails