2 Mart 2010 Salı

Eski mo JuVe

Sizi bilmiyorum;ama ben çok üşüyorum..Ne zaman da üşümemi bir kenara atsam,görüntü güzel olsun,soğuğa katlanayım desem hasta olurum,o yüzden kış aylarında görüntü telaşım olmuyor.. Çünkü kat kat giyinmek durumunda kalıyorum...

Öyle kat kat giyinirken de pek şık olamıyorum, şık olmayı kenara bıraktım şu koca ayaklarıma topuksuz,40 numara ayaklarımı 45 numara göstermeyecek bir çizme de bulamadım,çok sinirliyim o konuda..
Ayrıca giyinmek ve soyunmak bitmiyor, giyin giyin bitmiyor,soyun soyun bitmiyor. Resmen kamburum çıkıyor kış aylarında. Bir alışveriş merkezine arabasız gidin de görün, elinizde patlolar,kabanlar kollarım kopuyor.. Neden hiç bir alışveriş merkezinde vestiyer yok ?

Yazın sıcaklar gelince de bayılıyoruz;ama minicik güneş açınca nasıl mutlu oluyoruz değil mi!
Bugün evden çıktığım saatlerde bas bas yağmur yağacak,seller akacak uyarısı yapılıyordu;ama o kadar güzeldi ki hava sabah dayanamadım giydim spor ayakkabılarımı çıktım,ardından ayaklarım ıpılıslak oldu dememi bekliyorsunuz;ama olmadı!:D Tam eve gelirken durdu yağmur,sevindirdi beni...

Güneşi görünce hemen kanıp açan bahar dalları gibi oluyorum..
Bir tek ben özlemedim , hepiniz özlediniz güneşi ,itiraf edin...

Güneş açsa,sahilde bisiklete binsek,modada kahvaltı etsek... ahh ah...
Kendi hayallerimden sıyrılıp,sizi kendi hayallerinizle baş başa bırakıyorum..

J.

resim kaynak

1 yorum:

wimparella dedi ki...

güneşin denizini özledim bi tek:)

Related Posts with Thumbnails