18 Mart 2010 Perşembe

İstisnasız her gün..

Akşam saatleri... (haftanın 7 günü okula gidiyorum,bilemeyen yok... )

Abim: "Yarın okul var m?" 
Ben: Her gün bu soruyo soracak mısın? 

5dk sonra.. 
Annem:"Yarın okul var mı?"
Ben: Babam da sorsun,basın açıklaması yapicim.. 

5-10 dk içinde.. 

Babam: Yarın okul var mı?

Ben : .....:S.... 


Her gün tam gün okuldayım... 

Sabah saatleri,yine hepsi teker teker :"Kaçta bitiyor? Erken mi geleceksin? Bugün gitmesen olmaz mı? 

Bu sırada hem cevap vereyim, hem telefonum unutmim,minibüse bozuk para çıkarayım,ayakkabılarımı sileyim,pasomu unutmim,çabuk çıkacak yerlerime koyim, onu oraya koymim çalmasınlar derdinde ki ben bir şeylerimi unutuyorum her defasında.. 

Eve döndüğümde.. 

Annem: "Yemek yedin mi" 
Ben : Evet,şimdi yemicem, 
Annem : Niye? 

burdaki niye sorusu işte insana hayatı sorgulatıyor.. 

Ardından babam "neden yemek yemiyorsun?""" 
Ben : oohhşşşssss

heee bi de öyle giyinip çıkmak yok bizim evde... 

"o kazak ince, o incecik şeyle mi çıkıyorsun,ateşlen gel o zaman soriciğim, o ayakkabılarının tabanı ince, o montu giyme şunu  giy"... 

Oyyyyyyyyyy......


İstisnasız,her gün... 


J.

6 yorum:

uyuz cadı dedi ki...

ayyy bana bastılar okurken :)
bizde de var o sorulardan, çok sıkıcı. her kalktığımda nereye diyo eşim. ya nereye gidicem evin içindeyim işte alla allaa :)

JuVeNiL dedi ki...

cadı o "nereye" sorusu zaten başlıbaşına bir başlık ;ama daha güzeli var .. -nereye? - tuvalete -niye? -hım?:S?

kupia papalina dedi ki...

Heueh gerçekten yaww nedir bu böle..
Haftaarası 5.30 da cıkıyorum cmt 5.00 da bunun ayrımı henüz kavranamadı...
Haftasonu ooo bugün erkencisin:))
Haftaarası ise niye geç kaldın oluyor:))
DAyanılmaz bu kısır döngüyü 2 senedir çekiyorum://

Nine Oceans dedi ki...

haha merak etme aynısı burda da var... bide...

daha sabah kapıdan çıkadım;
soru1: Ne zaman geleceksin?

cvp: geçikmem iş çıkışı hemen gelirim.

emir kipi: geç kalma hemen gel!

cvp: tamam anneeee veya babaaa...

soru2: Ne zaman geliceksin? ve hemen arkasındaki emirkipi geç kalma hemen gel bekliyorum ona göre....

ben :S:S:S:S:S:S şeklinde!

nineoceans.blogspot.com

JuVeNiL dedi ki...

nine oceand, bloguma hoşgelmişsen:) geç kalma,yine gel!:)

Nine Oceans dedi ki...

Slm Juve... hoş bulduk =) benimde nacizhane minik blogum var büyüyrcek kendisi... senide oraya beklerim... aman geç kalma erken gel :p

Ays...

Related Posts with Thumbnails