17 Mart 2010 Çarşamba

Öğrencilik..

Korkma korkma,gene kükremeyeceğim bu öğrencilik yetti diye,canım sıkkın öyle takılıyorum 2-3 saattir salak gibi zaman öldürüyorum,açıp iki ders çalışsam bari dersim azalmış olurdu,dur bakim duyurulara sınav programı belli olmuş mu diye baktım okulun internet sitesine , duyurular kısmında mayısta yapılacak bahar şenlikleriyle ilgili yazı vardı..
Sen okul bitiyor diye sevinen,göbek atan bünyeyi bir hüzün sardı mı..
Sanki okulla birlikte gençlik dönemi bitiyor gibi bir duygu kapladı mı içimi..
Zaten sıkkın canım,birden okulun bittiğini "tamamen bittiğini" idrak ettim sanırım..

Gittiğim bir sürü üniversite şenlikleri geldi aklıma.. 
Ahhh ah.. 
Yok yok,bitmez,gene gideriz..
Di mi?

J.

6 yorum:

Somethin'Special dedi ki...

Okul bittiğinde, bir ya da en fazla iki yıl gitmeye devam ediliyor şenliklere, sonraaa; etrafındakiler küçük ve davranışları saçma gelmeye başlıyor, üfff çoluk çocuk var ya, hiç gidilmez demeye başlıyorsun :)
Sonra belki nadiren konserlere gidiliyor :)
Yani diyeceğim odur ki, hayat mücadelesi şenliklerden daha ağır basar oluyor galiba :)

JuVeNiL dedi ki...

ahh something specialcım. ben o fıdıllarla beraber okuyorum zaten,5-6 yaş var aramızda.. O konulara girmeyelim.. o kadar uzun süredir öğrenciyim ki,bıkmışlığımdan başka bir şey düşünemez olmuşum,iyi tarafları tamamen gözardı etmişim,bir de tamamen bitince.. yaşlanıcam sanki

Somethin'Special dedi ki...

O zaman sana klişe bişi söylemeliyim, inan ki öğrencilik çalışmaktan çok daha güzel :)

JuVeNiL dedi ki...

:D iki üniversite arasında çalıştım da, ben bu klişeye ters düşüyorum, bana göre çalışmak daha iyi.. :)

Somethin'Special dedi ki...

O zaman sustum :)

biberli dedi ki...

evet evet öğrenciliği ben de tercih ederim...ofisi hiç sevmiyorum.. :(

Related Posts with Thumbnails