10 Mart 2010 Çarşamba

Oh!NO!

Oh!YES! 'i okuyorum penguen'de düzenli,Kaan Sezyum'un köşesi.
Her boku bilen adam'ın sayfasında Kaan Sezyum'un eşi vefat etmiş diyordu,ekşi'ye filan baktım, radikalde yazdığı dışında pek bir şey göremedim,o sezyum bu sezyum değil herhalde isim benzerliği dedim..
Değilmiş,az önce penguen'le annem girdi odama,Kaan Sezyum'un eşi ölmüş dedi..

Ama benim aklımdaki Kaan Sezyum'a bir kılıf uydurmuştum,daha fazla araştırmamış,gazetede yazdığına göre,yaşlı bir sezyum hayal kurmuş,eşi de yaşlıdır artık demiştim..Sanki yaşlı olunca iç acımaz gibi..

Böyle durumların ardından söylenecek pek bir şey bulamazken,
kendisi şöyle demiş bu hafta penguende..

"*Geçen hafta fena geçti,ama durmak yok,yola devam.Her şey çok güzel olacak.
*Kötü zamanlarda yalnız kalmak değil de, arkadaş arasında kalmak çok daha iyi oluyor.
*En zor kısım yalnız kalmak.Sabah uyandığınızda ve akşam yatmadan önce çok zor geçen zamanlar.
*Manitayla son bir yıldır çok mutluyduk,çoğu insanın olamayacağı kadar çok mutluyduk,hatta şöyle diyip seviniyorum kendi kendime: Zirvede bıraktı.
*İçkisi-alkolü boldu,eğlenmeyi çok severdi.O yüzden herkesi eğlenmeye ve hayatını mutlu geçirmeye çağırıyorum.Ota boka sıkılarak geçmez bu hayat.

*Sevişerek de evlenmiştik,nikah memuruna ayıp olmuştu.."


Söylenecek sözler tükenir ya,işte o zamanlardan biri bu!
Başın saolsun..

J.

Hiç yorum yok:

Related Posts with Thumbnails