20 Nisan 2010 Salı

"7.cennet" ve "House hakkında her şey"

James Patterson kitaplarını çok sevdiğimi daha önce söylemiştim, bir solukta okuyorum kitaplarını,hiç bitmesin istiyorum.Onu ilk okumaya başladığım seri,sinemaya da uyarlanan dedektif Alex Cross serisi olsa da , en sevdiğim seri "kadınlar cinayet klübü"..
Daha önce de bahsetmiştim ,yine kısacık bahsedeyim, ana karakter bir dedektif ve yakın arkadaşları bir avukat,bir adli tabip, bir muhabir olayları çözümlemeye çalışıyorlar, bu sırada kendi hayatlarının da tam ortasındasınız, yani "klasik biri öldü ,kim öldürdü acaba?"'dan öte, karakterlerin gelişen hayatlarını da merak ediyorsunuz.
Hatta dava için ne kadar hazırlandığını görüp,avukat kadar heyecanlanıyorsunuz,kaybettiğinde "hadi yaa! tühh!" diyorsunuz.. Bir haber atladığında kızın alnından öpmek,dedektifin "kadın" olmasının da etkisiyle - ki kadın baş kahramanlı dedektif hikayelerini pek sevmem- gidip kötü adamları hakladığında "yürü be yavrum" diyorsunuz içinizden..En azından ben diyorum:)
Türkçe güzel bir resim kaynağı bulamadığım için,aynı temaya sahip ingilizce versiyonunun kapağını koydum,
7.cennet 2 ana hikaye ve ayrıca yan hikayeler içermesine rağmen ayrıca 2 yazarın ortaklaşa yazmasına rağmen oldukça başarılı yazılmış bir kitap, bazı kısımları oldukça abartılı olsa da - patlamalar,vs.- beğendim, su gibi aktı,gitti, en kısa zamanda 8.'nin türkçeye çevrilmesini istiyorum.


Nasıl House bağımlısı olduğumu arama motoruna yazacağınız "house" ve ardından basacağınız enter tuşunun karşınıza çıkaracağı sonuçlarla görebilirsiniz. 
Efendim kitabı çıkmış şimdi de House'un, "House hakkında her şey" . Henüz okumadım, hatta bugün haberim oldu kitabın varlığından, ki dün kitapçıdaydım,nasıl görmedim bilmem, bugün internetten ufak bir araştırmayla şu bilgileri elde ettim,siz de isterseniz göz atın.
Ekşi sözlükte okuduğum bir yoruma göre, keyifsizmiş,çeviri güzel değilmiş ayrıca ilk 3 bölümle alakalıymış kitap..
Bilmiyorum,belki almak isterseniz,benden haber vermesi,benim önce biraz incelemem gerek:) Siz benden önce alırsanız ya da incelerseniz lütfen yorum bırakınız..

iyi okumalar..

J.

Hiç yorum yok:

Related Posts with Thumbnails