18 Nisan 2010 Pazar

80'ler geldi.. Evde yokum!

Efendim,geçen gün elektronik posta kutuma bir posta gelmiş, Caferuj -sabah gazetesinin moda ilgili hem eki hem de internet bıdısı- 'dan bir ilgili blogumu beğendiklerini,moda ile ilgili bir şeyler yazmamı , inceledikten sonra yayınlayabileceklerini söylemişler.
Kendilerine çok teşekkür ettim, severek takip ettiğim salıncaktaikikisi'ye yönlendirdim -banucum kusura bakma fikrini sormadım;ama beğenirsin ya da beğenmezsin,en azından işin ehlisin :) - moda benim hiç ilgi alanımda değil dedim,iyi çalışmalar diledim,bitti..
Konu açılmışken bu senenin modası 80'lere dönüş, kabus vatkalar geri döndü. Bir kabusta kaburga altında biten paçası kısa kalan pantolonlar. Yani bu işin bir ortası yok mu, ya o pantalonlar belden aşağı düşüp çatallar gözükecek ya da moda diye kaburgamızın altında mı duracak?


Bir de bu olur olmaz "-taytın var mı? -var!-giy gel o zaman" insanları var, hepinizin evine ayna alamam ki?
Hepiniz mi evde yalnız yaşıyorsunuz?Kimse "olmamış evladım,değiştir üstünü" demiyor mu acaba?
Bu taytta herkese yakışan bir şey değil ki..

Ha bak şu aşağıdaki gibi olanlara hiç lafım yok,boynum kıldan ince diyor, 80'ler çok geride kaldı,bırakın orda kalsın diyorum..


J.

1 yorum:

Syhn dedi ki...

ve ne de haklısın!

Related Posts with Thumbnails