7 Nisan 2010 Çarşamba

MiM:2009

Nilo ve Çilli beni mimlemişti,malumunuz sınav haftası dolayısıyla  buralarda değildim.. Neyse ki formasyon sınavlarım kaldı bir tek,bölüm sınavları bitti..

2009 neden iyi geçti? diye sormuşlar bana.. 


2009 çok süper bir sene değildi benim için, böyle çarpıcı seneler vardır hayatımda hatırladığım, bu o senelerden biri değildi;ama güzeldi.. 


*panik atak geride kaldı ve ilaçlar da.. Bu yüzden güzeldi.. 


*3 yeni yer gördüm, Ankara,Bursa ve  Palamutbükü..

*Sevdiceğimle nişanlandık..:)

*uzun zamandır abimle bu kadar vakit geçirmemiştim,2009 da bu fırsatı öyle ya da böyle elde ettik...

*Herkesin sağlığı yerindeydi,tüm sevdiklerimin.. Gerisi önemli değil..

*Blog!! Blogger oldum ben, 2009da blog yazmaya başladım ve bir sürü güzel insan tanıdım bu sayede..

Aklıma bunlar geldi hep,dedim ya bir kaç parlak olay dışında benim için sıradan bir seneydi 2009..

Ama 2010 güzel olacak.. ve hep beraber göreceğiz.. 

:)

Mim pası zamanı; aramızda yeni katılan "nine oceans", oyunbozan ve spoilsport'un sahibi, efsa bu mimi cevaplasınlar ,bakalım onların 2009'u sevme nedenleri neymiş..

görüşürüz..

J.

2 yorum:

Efsa dedi ki...

:)) memnuniyetle. mimler çoğalıyor :)

Nine Oceans dedi ki...

Juve cim Mim okuna isabet etmek ne hoş... sorunu yanıtladım bile... bize de beklerim...

Ays...

nineoceans.blogspot.com

Related Posts with Thumbnails