13 Nisan 2010 Salı

Değişik insan tipleri vol 1.

Değişik insan tipleri var a dostlar! Ben paylaşayım, siz de bana paylaşın.. Çözümleyelim bu ilginç türleri..

Dostlar alışverişte görsün insanları;
bu tipler,elinde böyle afili alışveriş dükkanlarının poşetlerini taşıyınca, bir şey oldum sanıyorlar.. Yürüyüşleri değişiyor, hatta sadece hava olsun diye elinde bu poşetlerle -poşetten ziyade kağıt olanları makbul- gezen var, hatta bir yerden bir yere bir şey taşırken,eline verilen poşeti beğenmeyip, "başka poşet yok mu?" diye soran var..
Var var.. Poşetle kendine güven sağlayan insan var.. Tabii poşetle kalmıyor, marka herhangi bir şey taşıyıp da onunla kendini bir şey sanmakla da devam ediyor da.. Ben o boyutlarına kadar yazmak istemiyorum şu anda..

Askere gitmesi zorunlu kızlar;


Şimdi şöyle, bazı erkekler için derler ki "askere gitsin de aklı başına gelir", heh , bazı kızlar var ki, böyle bakıyorum, "çalışmaya başlasalar düzelirler" diyorum;ama düzelmezler;çünkü bu tip kızlar, "çalışmak" değil, koca bulup para yeme meraklısılar.. Gittikleri,hizmet aldıkları bir insanla- bu bir bakkal olabilir,banka yada restaurant olabilir- konuşurken karşındaki insanın "insan" olduğunun farkında olmuyorlar.. "Bu neaa bööylaaa, hiç beğanmadım, bunun bilmeaam nalısı yok muuaaa? ohaa yaa... gerizekaalı mısın bu ne böyle? " ve ne "günaydın" ne "teşekkür ederim" ne de bir  anlayış..O yüzden bu kızların askere alınmasını düşünüyorum, belki o zaman akılları başlarına gelir, ne idüğü belirsiz yayvan ağızlı kurbağa konuşma biçimlerini değiştirirler.

Kitap okuyorum,nası belli etsem hastaları:


Bu burada blogumuzda yaptığımız kitap tavsiyeleri gibi bir şey değil, yolda kitap okumak gibi de değil..
Minibüs hayal edin, hınca hınç dolu, kendinizi tutacak yer yok , kitap okuyor ayakta, kapının dibinde..
Okuduğu kitap öyle macera romanı filan değil, felsefe tarihi ile ilgili bir kitap.. Yani bırakın öyle ayakta kapı diplerinde kitap okumayı, ben "cumhuriyet" gibi bir gazeteyi okumak için bile oturur vaziyete geçmem gerek anlamam için..Buna ancak," kitap okuyorum nası belli etsem kişisi" diyebiliyorum;hatta genel manada herhangi bir kitabıda okuduğunu sanmıyorum bu kişilerin, bu en yukarıda anlattığım poşet taşıma hastalarıyla aynı kategoride, tek ki hava atma olayları "kitap okuma".. yani "entel havacılık"..
Böyle değişik tiplerde var, ev kitap dolu,tek kelimesi açılmamış..

Ha derseniz ki JuVe sen çok mu normalsin, anormalliklerimi de yazıyorum zaten şekerim derim ben de:)

Şimdilik bu kadar, sizden naber köşesinde görüşmek üzere:)

J.

3 yorum:

Nine Oceans dedi ki...

''Ne idüğü belirsiz yayvan kurbağa ağızlı konuşmaları..'' helal sana Juve bu kadar iyi tasvir edilemez... İnsan tiplerine daha çoğa ayırmak isterdm ama bknz: ağır tepkiden ezilmeyi yemedi...=P

Ays..

asmabahce dedi ki...

offf bu kadar iyi anlatılır, bunların hepsi var hele şu askere gitmesi gereken kızlar yok mu dolu doluuuuuu

sürüden ayrılan koyun dedi ki...

maymundan 3 dakika sonra doğmuş olanları var, bu tipler benim yaradılışa inanmayışıma en büyük kanıt olmayı başarmışlardır.

Related Posts with Thumbnails