21 Nisan 2010 Çarşamba

Bir kaptanın seyir defteri..



Bu yazı abim için...

  bu şarkı da onun için...

Abim kaptandır benim, uzak yol gemi kaptanı, uzun zamandır evde bizimle birlikteydi, uzun zamandır bu kadar çok beraber olmamıştık..
Ehliyetini yükseltmek için sınavlara girdi, beraber saatlerce dövüş kakış ingilizce çalıştık, bitti oturdum konuları yetişsin diye fener,dalga bilmem ne soruları çalıştım,anlattım..
Küçük kız kardeşi nişanlandı..
Uzun bir süre de konuşmadık,tartıştık.. Tartışmasak olmaz zaten..

Çabucak gidip gelecek, yine yeni hikayelerle dönecek, ne anlattığını gülmekten anlayamacağım dönünce, sonra çözümleyeceğiz yine ve yine o gördüğü binbir memleketten sadece çikolata,şarap ve bilimum lüzumsuz bibloyla geri dönecek:)


Çabucak git ve gel.. 
Seni seviyorum.. 


J.

2 yorum:

İLug@ dedi ki...

allah kavuştursun cicim..

JuVeNiL dedi ki...

çok teşekkürler ilugam:)

Related Posts with Thumbnails