3 Nisan 2010 Cumartesi

Take it easy




çok zorlayabilir hayat,
öyle olmadığına eminim.. 
Bence biz onu zorluyoruz, zor hale getiriyoruz.. anladım bugün.. 
Sanmayın ki beni zorlamadı,öyle eften püften söylüyorum,
beni çok zorladığı oldu;ama son zamanlarda zorlayan o değil, 
"benim.." 

İçinde en sıkıldığınız şeyleri yapsanız da, 
güzel hale getirebilirseniz bir şekilde hiç de zorlanacak bir şey olmadığını görüyorsunuz.. 

Biz yoruyoruz,anladım bugün.. 

Hayatın sırrını çözmedim bugün,
sadece hep geçsin,gitsin,bitsin istiyorum ya.. 
Aklımda hep bu.. Hep küskünlük.. 
Belirsizlikleri sevmediğimden belki de.. 

Ama bugün belirsizliklerin içindeki güzellikti belki de.. 

JuVe'den size  şarkı hediyesi bir de.. Lütfen tıklayınız.. 




He will be loved... 

J.

3 yorum:

Nine Oceans dedi ki...

Kısmen katılıyor kısmen katılmıyorum... ama Juve seni Nine Oceans a bekliyorum...

Mutlu kal...
Ays...

nineoceans.blogspot.com

JuVeNiL dedi ki...

geldim geldim:) "ays" ne nineoceans, ikidir sorucam , unutuyorum..

Nine Oceans dedi ki...

Juve senin imzan Ays benim...=)
açıklayıcı oldu sanırım...=)

Related Posts with Thumbnails