9 Eylül 2009 Çarşamba

Alın-verin ekonomiye can verin?¿


Efendim, hepimiz şu yukarıda gördüğünüz bayan gibi alış-veriş edebilmeyi isteriz gönlümüzce;ama şahsen benim bir kaç tanıdığım dışında böyle hesabını bilmeyen, gözü kapalı alışveriş yapabilen tanıdığım insan yok..
Ki biz iyi durumda olan insanlarız,sosyal yaşantımız yerinde iyi -kötü.. Durup bakıyorum şu reklama.. "alcakmışız,vercekmişiz,ekonomiye can vericekmişiz" ..
mişiz diyorum;çünkü insanlar dışarıda aç,daha evelsi gün kapımıza abla yardım edebilir misiniz, giymediğiniz verecek giysiniz var mı diye gelmeye başladılar.. Bu bir yoklama da olabilir , yakında soygunlar da artacak..
Etrafa bakıyorum bir kısım (hangi kısım olduğunu çok iyi biliyorsunuz) insanlar da para maşallah.. Nerden kazandılar acaba diye merak etmiyor değilim.. Benim babam geçirdiği bir rahatsızlığa kadar 45 sene hiç durmadan çalışmasına rağmen çok şükür bir evimiz var,başka da bir şey yok..
Gencecik insanlarda son model jeepler,arabalar, sonra alışveriş yapmaya gidiyorum, 2 araba dolusu alış-veriş sözkonusu. Daha çok alabilin inşallah da.. Nerden bu kaynağın suyu diye insan merak etmeden duramıyor..
Ayrıca şu son reklam.. Alın-verin.. Bir benim mi canımı sıkıyor? Bana mı çok itici geliyor.. Hiç bir vergi vermeyen sokaktaki gül satıcısından mı ekonomi canlanacak.. Çinin elindeki oyuncak tekelinden mi?
J.


>

2 yorum:

Adsız dedi ki...

ı ıhh tek sana değil,herkese sıkıntı veriyor:(ve ben de benden başkalrına sıkıntı verdiğini okudugumda mutlu oluyorum şahsen
bakınız asyaselda:)

balböcükleri dedi ki...

reklamlardada alın alın deyip duruyolar alınsında neyle alınsın.soran eden yok.

Related Posts with Thumbnails