1 Eylül 2009 Salı

Bugün sonbaharın ilk günü..


Ben sonbaharı, ilkbaharı çok severim ve bugün İstanbuluma yaraşır bir şekilde , yağmurla geldi sonbahar .. Dışarıda tam bir sonbahar havası hakim şu anda.. Sonbahar gelince hemen filmlerimi seyretmem, kitaplarımı okumam, dizilerimi takip etmem gelir..


(Ve evet benim gibi sabırsızlıkla dizilerini bekleyenler,işte size başta house m.d olmak üzere dizilerin ne zaman başlayacağını anlatan ve daha bir sürü güzellik içeren link.)

Benim için yılbaşı,benim yılbaşım sonbahardır.. Yaz bitmiştir, kabuk değiştirme zamanıdır ağaçlar gibi.. Yeni planlar yapılmalıdır,güzelce kışlıklar çıkarılmalıdır -eldivenlerimi ve atkımı özledim:(- soğuk günlerde sevgiliyle elele tutuşup yürünmelidir,sinemaya soğumak amaçlı değil en sevdiğim filmleri seyretmek için gidilmelidir..

Evet bugün Eylül 1, sonbaharın ilk günü ve sonbahar tüm güzelliğiyle geldi canlar.. Bir fincan çay ile camdan dışarı bakın tadını çıkarın..


Sevgiler J.

2 yorum:

nilo dedi ki...

Özendim bende Juve...

JuVeNiL dedi ki...

nilo,al oğlunu sulara bassın akşamüstü çıp çıp yapsın.. gül onun o hallerine,geçen sene bu zamanlarını hatırla ,bir de şimdiye bak ve bu güzel sonbaharı hiç karşılamadığın gibi keyifle karşıla:)

Related Posts with Thumbnails