11 Eylül 2009 Cuma

e nerdesin..? 4 sene oldu..

Bu da benim size hediyem.... Keyifle dinleyiniz..




































Neden onu çok seviyorum diye soruyorum kendime, bir sanatçı olarak alçakgönüllü olması, çok çalışkan olması, magazinle en ufak bir şekilde münasebeti olmaması, sesinin muhteşem olması kadar şarkılarını kendisi yazması ve bestelemesi, arkadaşlıklarına önem vermesi.. Bir kadın olarak güçlü olması?..
Yoksa hayatın ona verdiği acılara karşı "bazen içime bıçak gibi saplanıp yara olduysan da, günler boyu kanatıp acıttıysan da,daha çocukken bile duvar gibi sert olduysan da sana hiç küsmedim,hiç küsmedim dünya!" diyebilmesinden midir onu sevmem bilmiyorum..
Yazdığı şarkıların sözleri ne kadar okuyup,araştıran biri olduğunu gösterir zaten, yaptığı tasvirlerle tam da bunu demek isterdim, ne güzel demiş dersiniz..
Gördüğüm en güzel sahne performansına sahiptir kendisi, o küçücük kadın o sahnede devleşir adeta..
Kardeşi illet hastalığa yenik düşmüş, çok sevdiği babasını deprem de kaybetmiştir.. o yüzden der ki "öyle bir hayat yaşadım ki cenetti de gördüm,cehennemi de..Öyle bir hayat yaşadım ki son yolculukları erken tanıdım..Öyle çok değerliymiş ki zaman, "hep acele etmem bundan anladım" "
Sevgilisinin ardından, sevgilisi onun yerine alaturka-arabesk müziğinin kraliçesini tercih ettiğinde ,onla beraber olan onla nasıl olur diye ardından şarkılar yaptığında bile medyaya hiç bir şekilde malzeme vermemiştir.. Cevabı en iyi şekilde, hissetiklerini en iyi biçimde en iyi yaptığı şeyle "şarkılarıyla" vermiştir..

Bazen üstünüze ne kadar ağır gelir her şey,sorumluluklarınız,etrafınızdakiler hatta kendiniz bile..
"bugün kendimi tonlarca yük taşıyan gemilerin denizi gibi hissediyorum.. Kaldırma kuvvetim var;ama şehrin atıkları içime akıyor.."
"bugün kendimi odalarından çoğu boş,bazen dolan bir otel gibi hissediyorum.. İçimden ne hayatlar,ne hikayeler ne aşklar geçip gidiyor.." der..

Bazen kendinizi bir işe,bir yolculuğa,bir ilişkiye başlamak için arkanızdan itecek bir güce ihtiyaç duyarsınız, kafanız karışıktır.. " önümde ağır bir kapı, ardında okyanus var.. ben zaten suda doğmuşum kapıyı açmam gerek.işte o an biri geliyor,tutuyor kulağımdan, gözü anahtar deliğinde bak diyor sadece burdan! .. Bırak diyorum o küçücük resmi,yetmez bize bu küçük esinti..Nerde törpülendin böyle.. olmaz !diyor,tutup ayak bileğimi.. bir ileri bir geri her adım bu kapının ardı demek.SONUNDA BOĞULMAK OLSA DA benim o sularda yüzmem gerek.. Anahtar deliğinden görünen bu küçücük manzara,sana YETİYORSA yetsin, benim o sularda yüzmem gerek!"

İşte böyledir, ne daha nicesi vardır sözlerinde, en yakın arkadaşlarınızı,yiten hikayelerinizi, kendi içinizde kalmak istediğiniz zamanları en iyi dile getiren kelimelere en güzel müzikler eşlik eder Şebo'nun şarkılarında..
Yıllardır onu takip ettiğim "mazlum" kardeşlerin güzide sitesi seboistnet.com yayın hayatını sonlandırdı geçtiğimiz günlerde,şimdi ne zaman albüm çıkaracağının haberi de yok ve 4 sene oldu Şebo.. Geçti hatta ..
Daha ne kadar bekleyeceksin acaba ? Zamanı gelmedi mi artık yeni güzel nameleri duymaya..


Foto: kaynak


1 yorum:

Gizem. dedi ki...

sevilmicek biri mi ki sanki juvecim...sözler müzikler bu kadar güzel olabilir ancak;çıkarsın hemen hemen hemen!:)

Related Posts with Thumbnails