29 Eylül 2009 Salı

Dipnot

*efendim dedim ya formasyon çıkacak diye,bize öyle bir hak tanındı, 4 üniversite dışında artık ekstra formasyon olayı kalktı.. Okurken alınabiliyor artık formasyon, ales sınavı ile dışardan tezsiz yüksek lisans ile formasyon olayı bitti.. Bilginize.. Bu juve de düşünüyor, laborantlık yapacağıma hiç değilse öğretmenlik yaparım kanla çişle uğraşmam diye bakalım..

*efendim dedim ya ehliyet için kursa başladım, dün sabah haberleri seyrediyordum, bir kaç zaman önce sabah işine gitmek isterken yeşil ışıkta karşıdan karşıya geçen yayı kırmızı ışıkta dur(a)mayan 120 promil alkollü araç sahibi kadıncağızı havada 3 takla attırarak öldürdü! Bu ehliyet sahibi 3 ayda çıkmış hapisten ve çarptığı arabayı ,çarptığı kadının ailesine teklif etmiş.. Şaka gibi..Dün akşam kursa gittiğimde hoca bu konuyu açtı," o zaman millet sevmediğini öldürsün arabayla, eşimi sevmiyordum,boşanmadı,vurdum yanlışlıkla öldü, şununla kavgalıyım bastım üstünden geçtim ohh.. 3 ayda çıkarım nasılsa! " der dedi.. Neye göre çıktı hiç anlayabilmiş değilim dedi..
Ben de anlamıyorum, içkili araba kullanmanın cezası bile ilk yakalanışta 6 ay ehliyetsizlik ise bu ne şimdi? 3 ay yat,oh mis çık..
Ay diyecek laf bulamıyorum..
J.

1 yorum:

Gidi Kuzgun Güdük Fare dedi ki...

Yayanın suçlu olduğunu çarpmalarda da adamı 10 sene yatırıyolardır.Ters bi milletiz işte.

Related Posts with Thumbnails