17 Eylül 2009 Perşembe

JuVe Olay Yeri : "Annecy"



















Buldum,buldum..Gidilecek,görülecek,kendine aşık edecek başka bir yer buldum..Duyduuuk duymadık demeyin Fransa'nın Venedik'ini buldum ben.


Elektronik posta kutuma düşen burda sizlerle paylaşacağım slayt gösterisi ile başladı her şey ve evet Positano'ya kardeş geldi.. Burası ile kapışır duruma geldi şu anda..Buraya kesinlikle gitmem gerekiyor..


Fransa ile İsviçrenin sınır olduğu yerde,"Annecy" gölünün etrafında, aynı Venedik gibi her yer sularla kaplı,etrafınızı her döndüğünüzde bir başka ortaçağ şatosu,ortaçağ hapisanesi ile karşı karşıya geldiğiniz, dünyanın gastronomi alanında önde gelen kasabası-gastronomi:mutfak sanatları-,kendimize mutlaka balık ziyafeti çekmemiz gereken,yılın her dönemi gidilebilir,dağlarında mis gibi havada hayallerimizin tatilini yapabilirmişiz..Hele şu slayta bakın hele..


içiniz kaynamadı mı? hemen gitmek görmek istemediniz mi?



Ne yalan söyliyeyim, şu uçak korkusu öldürüyor beni;ama kendimi geçenlerde haberlerde çıkan thy'nni bükreş-istanbul seferini yapan uçağın pilotu ve kulenin konuşmasından sonra haksız bulmadığımı düşünüyorum bu uçak hususunda,sevgilim her ne kadar çok güvenli dese,havacılık kurallarının ne kadar sıkı olduğunu bilsem de.bu böööyle...


ben galiba interrail olayına gireceğim bu gidişle,okul bitmeden vizeyi de rahat alırım aslında..

Sevgilerle canlar.Koşun google a hemen "annecy" yazın,uygun hoteller bulun,juve'ye de haber verin.
J.

2 yorum:

nilo dedi ki...

Şimdi Habib hocan ile burayı konuştuk, belli mi olur bi bakarsın Habo ile Nilo yollara düşer:D

JuVeNiL dedi ki...

denizcim nolcak:) nolcak benm minik ayaklım,onu da götürürseniz olabiliy:D beni de götürsenize hatta:D

Related Posts with Thumbnails