17 Eylül 2009 Perşembe

Dipnot




*Sonunda "yakalanmış".. Ne yakalanması?? Adam teslim edildi, hem de spekülasyonlarda ki gibi hiç yurt dışına çıkmamış, hep burdaymış.Muhtemelen evnin arkasında bir evde oturdu,seyretti..
Bizde aramızda konuşurken muhtemelen böyle olduğunu düşündük.. Kendi teslim olduğu için ayrı ceza-i indirim alacak,18 yaşını doldurmadığı için ayrı..
Yani hesaplandı herşey,halyoluna koyuldu ve teslim edildi..

Ne istiyorum.. Bir gün uyandığımda adaletli bir ülkede uyanmayı,boşu boşuna yiten hayatların olmadığı, tam da sel felaketi üstüne! örtbas edilmek,gündem değiştirmek üzere ortaya atılmış olayların olmadığı bir ülkeye uyanmak istiyorum ve belki " son bir umut verse biri ve güzel olacakbir gün her şey dese,ben inanırım belki de bu yalana , ben de alışırım gözlerimi kapamaya"

1 yorum:

Adsız dedi ki...

icimden gecenlerin aynisini yazmissin, ekleyecek bir sey bulamiyorum...

Related Posts with Thumbnails