4 Eylül 2009 Cuma

Bir cinayetin ardından..

Hepimiz günlerdir seyrediyoruz,evet tam anlamıyla seyrediyoruz..Önce gencecik bir kızın çok kötü bir şekilde öldürülüşü,ardından kaçırmalar,sonra ailenin "garip" hali..
Kızcağızın babası kendinden geçercesine , olayı çözümden öte başka yerlere götürerek,acısıyla ne yaptığını bilmeden belki de durumu kötüleştiriyor..
Şimdi bakıyorum 3 milyon euro(türkçeye evet avroya hayır) gibi paralar dönüyor konuşmalarda, helallikmiş?!Helallik nedir ya? Benim çocuğum gitmiş, senin ineğini mi kaçırıp kestiler, helallik istiyorsun?
Az önce sabah haberlerinde seyrettim, baba çıkmış, gazetecileri azarlıyor, "3 kişi soru soracak, 4. sorarsa küfür ederim" diyor.. Noluyor? Senin acını anlıyoruz;ama sen ne yapıyorsun?

Şimdi bu olay hakkında kendi fikirlerimi söylemek isterim, ben 26 yaşındayım, bu giden genç kızın yaptığı gibi bir makyajı ömrümde yapmadım, herhangi bir yere gitmek için bu şekilde giyinmedim. Oğlanı zengin görüp , hayatı kurtulsun mantığıyla hareket edip, kızcağızı destekleyip ,sonra başıma ne geldi durumu bu.Bence oğlanın ailesi de biliyordu çocuğun bu şekilde psikopat bir tarafı olduğunu. Neden olduğunu merak ediyorum,neden yaptığını?
Ha dersiniz, şimdi büyük konuşma,başına ne geleceği bilinmez..
Annem bana bir şey söyler "ben seni sadece aklıma gelebilecek kötülüklerden koruyabilirim, bir psikopatın,hırsızın,kötülük isteyen birinin aklı yok bizde.. o yüzden dikkatli olmalısın" ben de kendimi ve günün birinde bir çocuğum olursa (olduğunda) onu da aklımın el verdiği ölçüde kötülüklerden korumaya çalışacağım, çocukken çocuk gibi, genç kızken genç kız gibi giyinmesini,kuşanmasını , bir kız da olsa bir erkek de olsa karşı cinsle önce arkadaş olmasını öğreteceğim,bana öğretildiği gibi.

Şimdi vah vahlanıyoruz.. Bu çok tartışıldı ve sonu olmayan bir soru..Bir de madalyonun öbür yüzü var."Sizin çocuğunuz bu vahşete sebep olsaydı ,teslim eder miydiniz"
İlk önce "kesinlikle" dedim konuşurken geçenlerde,sonra düşündüm.. Düşündükçe,bilmiyorum dedim..

Bence teslim olmasından ziyade nedenini, nolduğunu öğrenmeye fırsatları olsa bu onları daha huzura kavuşturacak.

İçinizi sıktığım için bu güzel cuma sabahı özür..
J.

1 yorum:

Unknown dedi ki...

bu olay iyice çığrından çıktı basında bu durumu iyicie körüklüyor. Süreyya Karabulutun acısını anlıyorum ama bu işi böyle tv de abuk subuk konuşarak çözemez

Related Posts with Thumbnails