17 Ocak 2010 Pazar

İki çift laf ettirmediniz..

*Eskiden beri çok severim sohbet programlarını seyretmeyi,özellikle zeki,esprili biri tarafından yönetilen, ya da seyri zevkli biri programa konuk olacaksa..
Okan Bayülgen'i çok beğenirim,kendini oldukça geliştiriyor,daha iyisini yapabilmek için oldukçabalıyor.Yalnız anlamadığım,konuk gelince canım ciğerim oluyor,sonra başka zamanda eleştirip duruyor,ardından yine bu eleştirip duvardan duvara vurduğu kişiler programına geliyorlar ..
Beyaz'ı programına konuk ettiği kişilere göre seyrediyordum.
Artık çok fazla televizyon seyretmiyorum zaten,dizilerimi de internetten indirdiğim için televizyonla aramızdaki muhabbet ,uykudan önce uyku getirmesi için 45dk-1 saat zaman geçirme..
Durum böyle olunca,o saatlerde uygun sohbet programlarını takip etmek istiyorum;ama 1 konuk mühimse diğer kalanlar o kadar boş oluyor ki,artık sohbetten çıkmış zaten programların amacı,çıkardıkları uyduruk albümlerin tanıtımını yapmak için çıkıyorlar.
En dayanamadığım kısım da şu, programa telefonla bağlanan salak saçma seyirciler."Beeen sizeeeaa çok beğeniyorrreeamm.."Ne hayranlığını,ne eleştirisini,ne sorusunu ifade edebilecek kelime sayısına sahip olmayan kafalar uzadıkça uzayan cümleler kurmaya çalışıyorlar.Durum bu olunca,ben de tekrar programlar da olsa o an yayınladıkları program  tnt,cnbc-e gibi kanallara yöneliyorum.
Cnbc-e'de tam benim uyku saatlerime Jay Leno show rastlıyor,gazete manşetlerini,komik görüntüleri,ülkenin politik durumunu ya da magazinsel olarak öne çıkan olaylarını çok güzel ti'ye alıyor.
Bir kısım olayları -kendi ülkesinin beyzbol takımlarının oyuncuları gibi-bilmediğim için yaptığı esprilere fransız kalsam da,genel olarak oldukça eğlenceli geçiyor,"primetime band" diye bir müzik grubu ona eşlik ediyor ki bence çok başarılılar..Bunun yanı sıra doğadostu hibrit arabalar test ediliyor,çok ünlü konuklar ağırlanıyor.
Çok güzel bir bölüm var,kendi tanıtımını  hak etmek için gelen ünlüler bir şeyler yapmak zorunda kalıyor..
Seyri oldukça zevkli bir program,kalitesi her geçen gün düşen Türk programların yanında,kısa ve öz her gece 00.00'da cnbc-e de..

Duyan cnbc-e de çalışıyorum sanacak..
Neyse..
J.

2 yorum:

apollo boy dedi ki...

jay leno gerçekten çok kaliteli.

bu arada cuma geceleri NTV'DE 10 kadın var, Çiğdem Anad sunuyo, Günseli Kato, OYa Başar falan da var kadroda, gayet eğlenceli, istersen bir göz at :)

JuVeNiL dedi ki...

james mayer, 10 kadın güzel;ama teyzeler bazen afagan bastırıyor özellikle hala kendini taş bebek zanneden hanım teyze lafın sonunu bir türlü bir yere bağlayamıyorum,ne gerek vardı onu oraya koymaya anlamıyorum,bir de günseli kato japonyaya iyi ki gitmiş:) hayatına anlam katmış..

Related Posts with Thumbnails