15 Ocak 2010 Cuma

Yeni nesil oyunlar:)

Efendim,haftasonu geliyor,ben daha yeni adapte oldum okul tatiline,ona da alışamadım henüz..
Umarım güzel bir haftasonu geçirirsiniz, böyle hep plan yapılır,hiç o plana uyulmaz ya,öyle ya da böyle çok keyifli bir haftasonu geçiririz hep birlikte umarım..

Haftaiçinden başlar haftasonu ayarlamaları, bizde de öyle oluyor,sanırım bu haftaiçinin stresini haftasonunun hayaliyle süslemek oluyor,"hadi şunu da bitireyim,haftasonu ne güzel planlarım var,haftasonu ne güzel eğlenicez,haftasonu ne güzel uyurum:)"

İşte böyle haftasonu planlarını artık yeni nesil oyunlar süslüyor..
Bunlar hem ev partisi havasını bulmanızı sağlıyor hem de bazıları benim gibi müzik aleti çalmak isteyip bir türlü beceremeyen bünyelerin hevesini almasını sağlıyor..

İşte bu oyunlardan biri "guitar hero".. Size burda guitar hero oynarken kendimizden geçmiş resimlerimizi koymak isterdim;ama izin almam gereken çok kişi var,o yüzden es geçerek,size oyuna ait küçük resimler koyayım:)


Böyle bir gitarla oynuyoruz gitar hero oyununu,önümüzde sanal seyircilerimiz, daha da güzeli ek gitarla grup kurabilmemiz,bateri ve mikrofonla eşlik edilebilmesi..
notalar tüm renkleriyle akıp giderken,siz de bir müzik aleti çalıyor gibi yapabilmenin sevincini yaşıyorsunuz..
İşin güzel kısmı,"tabu"da ve birazdan bahsedeceğim"trivial pursuit","scrabble" gibi oyunları oynarken olduğu gibi kavga gürültü çıkmaması:)



Aaahh ah,eski zamanları hatırlıyorum da, pacman oynayabilmek bile ne güzeldi.. Ne kadar gelişti teknoloji, çocuklarımın zamanında neler göreceğim çok merak ediyorum..Sanal seyirciler,sanal olmaktan çıkıp,eve gelecek korkarım!..

Bu arada diyelim oyun konsolunuz yok ve oynamak istiyorsunuz,basitten (3 nota) zora doğru (5 nota ve saz)
gidebileceğiniz,adım adım ilerleyebileceğiniz bir guitar hero oyun sitesi juveden size hediye.. Ben de oynuyorum,gelirseniz bulun beni:) Buraya Tık!

Bir diğer oyun,az önce bahsettiğim "trivial pursuit".Bunu çok yakın arkadaşım E. tavsiye etmişti,yılbaşı akşamı oynayıncaya dek sıkıcı olduğunu düşünmüştüm,aksine süper bir oyunmuş..

Şu yukarıda gördüğünüz yuvarlak,içi pasta dilimleri gibi ayrılmış olan şey sizin piyonunuz, her daldan (tarih,bilim,coğrafya,spor..) soruyu bildiğinizde o dala ait rengin pasta dilimini piyonunuzun içine yerleştiriyorsunuz.. En son,yani tüm dallara ait soruları bildiğinizde ,piyonunuzun bütün dilimleri dolduğunda kendi seçtiğiniz dala ait soruyu bildiğinizde siz kazanmış oluyorsunuz, çok basit gibi duruyor değil mi?
6 tane soru var,nolcak? gibi duruyor,oynayın,zorlanın,takım arkadaşlarınızla bir sinerji yaratın da göriim sizi:)
Her eve lazım;ama kalabalık oynanması şart bir oyun..

Tabu'dan,scrabble dan sıkılanlara,JuVe'nin haftasonuluk oyun seçmeceleri..

İyi eğlenceler..
J.

Hiç yorum yok:

Related Posts with Thumbnails