18 Ocak 2010 Pazartesi

Sosyal güvencemiz de var ..

İyi haftalar!
Kocaman 26 yaşında bir insanım,hiç devlet hastanesine gitmedim,gitmek zorunda kalmadım;ama artık özel hastaneler o kadar uyduruk şeyler istiyorlar ki kendi kotalarını doldurabilmek için, bademciklerim şiştiğinde kafama göre ilaç almayayım diye özel hastanede doktora gittim,önce uzman mı,doçent mi ,profesör mü diye sordular-ne bilim ben ehemmiyetini,konsültasyona ben mi karar vereceğim?- sonra seçtiğim doktor,havalı ucunda minik kamera bulunan çubuğuyla lcd ekranda bana bademciklerimi gösterdikten sonra,alalım biz bu bademcikleri dedi... Niye???? Süs mü o bademcikler? Bir kere şişti diye,bademcik mi alınır?
Belim ağrıdı diyosunuz mr'dan başlıyorlar... Artık nerden çıkacaklarını bilmiyorlar.



Ara ara çarpıntılarım oluyor genelde stresli olduğum zamanlarda,bildiğim için kan testlerimi gittim yaptırdım kızılayda mis gibi,dedim bunları da numunede bir doktora göstereyim bakalım ne diyecek..
Sgk süper,dedikleri gibi internetten randevumu aldım,hatta doktorumu da seçtim,gittim hiç sıra beklemedim,randevum onaylandı.. Sıradan girdim içeri. Doktorumu seçtim;ama karşımda o doktor yok.
Zırta pırta içeri dalan hastalar var,dışarıda beklerken içeride hasta var diyecek oluyorsunuz,"olsun!" diyip,zart içeri giriyor.
Doktor sizin şikayetlerinizi dinliyor,öyle bir kalp atışı dinleme,size elini sürme gibi durumlar yok,benim yaptırdığım testlere baktı,ilaçlık bir durumun yok dedi,tuzlu ayran iç,bol su iç dedi..
Bu kadar..

Şimdi internete girip bir şey araştırsanız,internet çıktı ya hepiniz doktor oldunuz diye azar işitiriz.

Cildimde akneler çıkıyor,cildiyeye gittim,1dk sürmedi sanırım doktorla görüşme..

Şimdi doktorları zorluyorlar bir de,ya özel ya devlet diye.
Doktor dediğiniz kolay yetişmiyor,bu kadar oku,hastaya elini bile sürme gönder ya da özel hastanenin ayda şu kadar mr,şu kadar ameliyat,şu kadar bilmem ne kotalarını doldurma peşinde koş..
Arada kalan hastaları saymıyorum..

Eksik olmasın;ama Allah düşürmesin de buna deniyor sanırım..

Sağlıklı günler,
J.

7 yorum:

Stil Direktoru dedi ki...

Aynen öyle Allah düşürmesin geçmiş olsun canım

JuVeNiL dedi ki...

stil direktörüm teşekkür ederim:)

celine dedi ki...

kalp sıkışması olan 12 yaşındaki bir çocuğa adını bilmediğim garip bir alet takılacak.bir şey ölçeceklermiş hastalığı ile ilgili , önemli bir olay yani...

ve taa mart ayına gün atıyorlar.bu süre içinde bu çocuğun hastalığı kötüleşirse , tedavi edilemez hale gelirse hesabını kim verecek...

türkiye'de insanlara resmen ''paran yoksa öl a... koyyim'' deniyor

JuVeNiL dedi ki...

I_f_celine,genelde küfürlü yorumları yayınlamam;ama dediğine sonuna kadar katılıyorum..

sürüden ayrılan koyun dedi ki...

bu şartlar altında ne yapıp ne edip hasta olmayacaksın. hasta olup doktor eline düşersen vay haline.
aldıkları 6000 tl'nın hakkını vermiyorlar.

Adsız dedi ki...

canım akne için neilaç verdi doktorunn

JuVeNiL dedi ki...

antibiyotik verdi 30 gün içicekmişim,bir de antibiyotikli krem verdi.Benimki ergenlik zamanında çıkmayan,geç ergenlik akneleriymiş dediğine göre..Bakiciğiz:) çok pahalı markaların setlerini filan da kullanmıştım,bir işe yaramadılar,bakalım bu işe yarayacak mı?

Related Posts with Thumbnails