26 Ocak 2010 Salı

JuVe her şeyi bilir,ara yavrum google:)

Uyuz cadı'nın blogunda geziyordum,eskilerden bir yazısında -tam olarak 2008,ağustos- kendi blogunda arama yapılmış enteresan şeyleri yazmıştı..
Ben de düzenli olarak kaç kişi gelmiş filan diye bakıyorum;bir de en çok hangi yazı okunuyor diye bakıyorum o kadar.. Nedense en çok okunan yazım Hayal Et!.. Sanırım hayaletlerle  ilgili bir yazı olduğu düşünüldüğünden, sonra ben de neler aratılmış acaba blogumda diye merak ettim..
En çok aratılan şey, "kayıp sembol" kitabı hakkında yazdığım etkiyle "noetik bilimi nedir", bu kadar aranıyorsa,ben kendi merakım için araştırıyorum,sizinle de paylaşırım efendim:)
Fakat çok şaşırdığım şeyleri de paylaşmak isterim,

*ehliyetim kayıtlı mı? 
Nereye?:D Bu konuda nasıl yardımcı olabilirim,bilemedim..

*huge ego sorry?
öyle armut piş ağzıma düş olmazdı ;ama hadi söyliyeyim.. Gregory House çıkmasın o cümlenin harflerini karıştırınca sakın?:)

*mırmırım ne demek?
mırmır benim kedimin adı.. Bahsetmiş miydim,onu bile hatırlamıyorum..

*olay yeri filmi?
Film olarak soruyorsan böyle bir kategori yok;ama blogumun konsepti bu diyelim..
 E-posta atsaydın,yardımcı olurdum..

*açık ayakkabı için güzel ayak?
Bu konuda yardımcı nasıl olayım bilmiyorum:) Ayak konusunda uzman bir estetik cerrah mı araştırayım?

*alınganlık,işle ilgili karikatür?
Öyle ortaya karışık bir şeyler istiyorsun yani.


*bir cümleyi beyin ne kadar tekrar ederse unutmaz?
cümlesine bağlı,bir cümle söylerler adama,içine işler yıllar geçse de bir kere duymuş olmana rağmen unutamazsın, lanet basit bir şeyi de sınavdan 2dk önce söylerler bir türlü aklında tutamazsın!:D

*bolulu hasan usta nereli?
Şaka mı? Bolu'lu olabilir mi acaba:D

*böyle anne bir tane erkek geliyor oyunu?
Bu çok korkunç,bunu kim aradıysa söylesin,cevabını çok merak ediyorum..

*eylül akşamı kimler söyledi?
bülent ortaçgil ve tüm konsere gelenler:)

*hasan dipnot?
Hasan ? Bolulu olansa yukarıda cevabını verdim:)

*iki sevgilinin seyredebileceği filmler?
Kısaca romantik desek:)

*juvenil hormonu fiyat?
Buna çok güldüm,gençlik hormonu dedim ya juvenilin anlamı için ,kesin sürülebilir,yutulabilir sanan bazı hanımlar fiyat aradılar:)

*kayıp sembol bir ayda kaç tane alınmış?
Bir dakika hemen dağıtım-basım yeriyle irtibata geçeyim..

*pelerin modelleri?
Hiç modasal mevzulardan da bahsetmedim ki:)Pelerinden bahsedince Zorro geldi aklıma,o da işe yaramaz sanırım..

*popo neden kaşınır?
Şimdi böyle sorunca garip durmuyo mu söyle:) Ama biliyorum bu enterobius vermicularis yazımdan sonra yapılmış bir aramadır,hatta çocuklarla ilgili olanlar çokça aranmış..

*sönmez karakurt kolpagrosso?
Kolpagrosso bitmişti,yerini ortam' a bıraktı, onun kadar sevemesem de okuyorum..

Bunu arada yapmayı planlıyorum, siz de kendi blogunuzda yapılan aramalara bakın,hepinizin aramalarını merak ediyorum:)

Sevgiler..
J.

5 yorum:

Leah dedi ki...

Buna nerden bakıyoruz ki acep :)

JuVeNiL dedi ki...

google analytics eklentisini bloguna eklersen, kim aramış,ne aramış,kaç kişi ziyaret etmiş,nerden ziyaret etmiş,senin sitene direk mi bağlanıyorlar,bir yönlendirme sitesinden mi bağlanıyorlar öğreniyorsun leah;)

uyuz cadı dedi ki...

bugün sana yazdıktan sonra azıcık bakayım dedim uzun zamandır unutmuşum gitmiş, ay neler çıktı neler :) evde tek başına kahkaha atan bi tip düşünsene :) çok güldüm , sendekiler de bi acayip. türk insanı ne komik yaaa :))

JuVeNiL dedi ki...

cadı yaz yaaz,nooolur bi daha yaz:)

uyuz cadı dedi ki...

hehe yazim bi ara :))

Related Posts with Thumbnails