1 Ekim 2009 Perşembe

JuVe'nin uyuz oldukları...


En sevdiğim bloglardan biri uyuzcadı nın blogudur..Uyuz olduklarını yazar, hem de gözüün kapar, sonuna kadar muhalefet eder:) Sadece uyuz olduklarını yazmaz, başka blogu da var, orda da sevdiklerini yazar, "uyuzlar da sever" der.
Ben de bugün en uyuz olduklarımı yazıyorum..
*plansız,programsız hareket edenlerden ve zamanımı harcayanlardan nefret ediyor ve uyuz oluyorum! he bu şundan değil,  belki evde boş boş tavana bakıcam senle uğraşmak yerine ;ama en azından kendi istediğim şey için zaman ayırıcam, yapmayın..
*kalabalık yerlerde yolun orta yerinde durup öööle duranlara uyuz oluyorum, bi de kaptırmış yürürken lank diye yolun ortasında duran var... Aklına bir formül geliyor herhalde,kaçmasın diye bu icat duruyor aniden.. Naaapıyosun? Bi de en böyle bir yere yetişme saatleri vardır sabah 7-9,akşam 5-7 arası.. Vapura yetişirsiniz, otobüse,metroya bişeye, önünüzdeki sallannaa salllana , hatta elinden gelse dura dura yürür.. Da bi yürü..
*Sevgili ülkemin güzel insanları, yıkanın..yıkanmak güzel bir şey.. valla, o leş gibi ter kokunuzdan siz rahatsız olmayabilirsiniz;ama ben oluyorum .. Kedigil misin, kuduz musun sudan korkuyosun..Yıkan ayol! Olmadı sil kendini ıslak bezle.. Çekmek zorunda değiliz senin kokunu..
Bir de sigrasını son ana kadar içip, otobüs,minibüs gelir gelmez söndürüp, dumanıyla yolculuk edenler var.. Size diyecek laf bulamıyorum.. gerçekten..
*uyuz olduğum bu maddeye karşı bulabildiğiniz bir çözüm varsa lütfen söyleyin,en uyuz olduğum şey kitapların içinden çıkan kitap haşeratı..Hayır ben akıllısı bir de ne yaptı, odasını kağıt kapladı, o yüzden daha da çoğaldılar sanırım.. Benden tavsiye duvarınızı boyayın, kağıt kullanmayın..

bugün bunlardan tepem atmış demek,sonra gelir gerisi:)

uyuz J.

3 yorum:

beetlejuice dedi ki...

Juvem, koku konusuna ben de çok uyuzuuum. O minibüslerdeki koku kitle imha silahı olarak kullanabilir. Evden okula 20 nefeste gitmeyi başardım geçenlerde. Yakında nefes tutma yarışmalarında beni görürsen şaşırma:))

nilo dedi ki...

Hahahaha, uyuz olduklarının hepisine bende uyuz oluyorum sekerim:D

lale kunt dedi ki...

ay çok merciii :) yanlız tee sabahtan gördüm, hala gelip teşekkür edicem. demek ki neymiş? kısa günün karı, ben temizlik yapmaya da uyuz oluyomuşum.. her bi yanım tutuldu ayol..
her neyse, şu kitap haşeresi ne şekerim? bizde o kadar kitap var ben hiç görmedim.. kaçıyolar mıdır nedir benden :)

diğerlerine de katılmamak elde değil, şu yol-yürüme-durma durumları var ya, her sokağa çıktığımda insanlardan nefret ediyoruuum diye bağırasım geliyo. o yüzden genelde kaldırım değil de yoldan yürürüm ben. bigün araba ezicek bu salaklar yüzünden ya ölücem ya sakat kalıcam bi ona yanarım.

Related Posts with Thumbnails