11 Ağustos 2009 Salı

Bu su hiç durmaz...





Bugün 26.yaşımı bitirip 27 ye adım attığım,30 a doğru 3 tane 20 liğin kaldı, kendimi hala üniversitede olduğumdan bu yaşanmış 20 liklerden birşey anlamamış bir şekilde büyümüş hissediyorum.. Arkadaşlarım evleniyor bir bir,eskisi kadar birlikte vakit geçiremiyoruz.. Tabi lisede olmadığımız için doğal olarak:)
Çok şükür ki beni bu yaşa getiren huysuz,cadı,tatlı bir annem var,beni bu yaşıma kadar anlayabildiği kadarıyla sabredip getiren babam, hiç anlaşamasak da bana kararlarımda destek olan bir abim, ailem gibi arkadaşlarım, son 4 senemi ve bundan seneki her seneyi birlikte geçirmek istediğim çok sevdiğim sevgilim var.. Sağlığım yerimde, sevdiklerimin sağlığı yerinde.. Gerisi önemli değil zaten...
Hayatıma giren herkes,her şey.. İyi ki varsınız..
"hayatıma giren herkese,yaşanmış her şeye teşekkürler.. "Büyüyorum" sizinle.. "
Not: Resimlerin bazılarını izinsiz kullandım;ama gördüğünüz gibi hiç biriniz kendiniz dışında anlayamazsınız siz olduğunuzu.. O da benim kendime doğumgünü hediyem..

2 yorum:

nilo dedi ki...

Sevgili Juve,

Hayat gerçekten çok hızlı geçiyor... Seninle ilk tanıştığımız gün aklıma geldi şimdi, en ön sırada oturan, gülünce gözlerinin içi gülen, çok sıcak çok samimi tatlı kız :)

Doğum günün kutlu olsun büyümüş kız, sevdiklerinle nice mutlu senelere...

Fotolara gelince de, eline sağlık, bizden de sana hediye olsun:D

JuVeNiL dedi ki...

hayat hızlı geçiyor, geçen sene bu zamanlarda konuştuğumuzda aa deniz de aslan olacak o zaman demiştim, sonra babası gibi bir başak cevabını alınca kapak olmuştu oturmuştum:D şimdi deniz kocaman oldu yürüyor bile.. sizi çok seviyyorum.. iyi varsınız

Related Posts with Thumbnails