7 Ağustos 2009 Cuma

Seviyorum,sevmiyorum..


Ders çalışmayı hiç sevmiyorum,yazdığım bir yazının tam orta yerinde ucumun bitmesini de..
Tam zar zor oturmuşken masaya çalışmak için,içerden çağırılmayı da sevmiyorum..
Sevgilimle yaptığım her şey çok güzel,tartışmalarımız dışında..İkeadan birşey alıp kurmayı,bisiklete binmeyi,puzzle yapmayı.. Hepsi O'nunla çok güzel..
Arkadaşlarımla dışarı çıkmayı çok seviyorum,yazı yazmayı da, huysuz olmayan bebekleri çok seviyorum,huysuz olanlardan koşarak uzaklaşıyorum...
En sevdiğim şey kedi patisi:) Böyle bakıyorum o kedilerin umursamaz yatışı var ya ,herşeyleri 4/4 lük hali,çok kıskanıyorum ve çok seviyorum.. Moda'da boş boş gezmeyi seviyorum,bir yere yetişmek için çaba sarfetmeden öyle boş boş gezmeyi,sevgilimle moda'da,kuzguncuk'ta manzaraya karşı çıt çıt çıt yaşlılar gibi çekirdek çitletmeyi..
Güneş'cimin saçlarımı sevmesini seviyorum.. Annemin koş koş diyip çok güleceğimiz bir şeyi okutmasını ve bilgisayar herhangi bir uyarı verdiğinde panik halinde seslenmesini seviyorum:)
Babamın uzun uzun yol tarif etmesini,abimin gemi maceralarını dinlemeyi seviyorum;ama abimin benle tartışmasını hiiiiçççç sevmiyorum... Deniz'in büyümesini,annesi bakalım ne yazmış diye burda oturup okumayı seviyorum, arkadaşlarımın büyüdüğünü görmeyi,evlenine tuhafıma gitmesini,misafirliğe gittiğimde "evcilik oynamaya geldim" demeyi seviyorum..
Pazara gitmekten nefret ediyorum,sıcakta dışarı çıkmaktan da... Okula uzuuuun uzuuuun yol teperek 1 saat ders için gitmeyi hiç sevmiyorum..
Koşuyolunda ki huysuz golden "şeker" i sevmeyi çok seviyorum.. Sevgilimin bıkmadan , "hadi gel, şekeri sevelim" demesine bayılıyorum..
Goldenları,labradorları,karşı komşum doberman "ares"i , yan komşum pisicik "paşa"yı,büyüttüğüm üçüzler "portakal","mandalina" ve "çirkin" i çoook seviyorum...
bir heves gittiğim filmin güzel çıkmasını çok seviyorum, kötü çıkmasından nefret ediyorum..
Çok hoşuma giden zamana ait bir parfümle karşılaşıp,beni o zamana götürmesine bayılıyorum..
Mağaza dolaşmaktan nefret ediyorum;ama heh! diyip aradığım şeyi bulunca çok seviniyorum..
Kendi kendime dans etmeyi,müzik dinlemeyi çook seviyorum... Hayal kurmayı da öyle..
Uzaklardan gelen arkadaşlarımın anılarını dinlemeyi seviyorum, salaş kadıköy barlarında bira içip patates yemeye bayılıyorum...
Bu ara tartıya çıkmayı hiç sevmiyorum:(
Kitap okurken hem bitsin hem bitmesin istiyorum,bu tuhaf duygumun nolduğunu bilmiyorum:)
Abim seferden döndüğünde , bavulunu açmayı, bakalım ne getirdi diye beklemeyi çocukluğumdan beri çok seviyorum - genelde çikolata,likör ,magnet geliyor:)-
Komşularımla bahçede muhabbet etmeyi çok seviyorum.. "hadi gel,çay yaptık" diyip çağırmalarını;çünkü eski evimizden,çocukluğumdan en çok özlediğim şey komşuluk..
Beni hiç ilgilendirmeyen,sıkan konuşmaları dinlemeyi hiç sevmiyorum, soğuk insanları sevmiyorum, küçük gören bakışları, jadde jargonunu hiiiiç sevmiyorum...

Bir dergiyi alıp,poşetini açp içinden o taze baskı kokusunu duymayı seviyorum çok ..

Temizlik yapmayı hiç sevmiyorum;ama temiz zeminde çıplak ayak dolaşmayı,yerde yatmayı çook seviyorum...

Böceklerden,örümceklerden hiç haz etmiyorum,özellikle şu kitapların içinden çıkanlardan! lütfen başka kitap bulun yiyecek..

Eski resimleri karıştırmayı,unuttuğum bir resimle karşılaşmayı ya da haberimin olmadığı bir resmi görmeyi çok seviyorum...

Yıldız ablamın organizatör ruhuna bayılıyorum, telefon açınca sesinden "planlamış gene dur bakalım" diyip heyecan içinde dinlemeyi seviyorum.. Aslı'nın süprizlerine bayılıyorum..

Ardı ardına sevdiğim dizinin 10 bölümünü soluksuz seyretmeyi,dur merakımı giderdim bir defa da ayrıntılar için başa alalım diyip kendi kendime konuşup,dizi seyretmeye bayılıyorum..

Seviyorum,sevmiyorum...

Hiç yorum yok:

Related Posts with Thumbnails