31 Ağustos 2009 Pazartesi

Dipnot


*bu twitter olayına girmeyecegim dedim, gene dayanamadım..(aslı, görüyorum burdan suratını,bir internette girmediğin bu eksikti,iyice sanal oldun diyorsun;ama duramıyorum napim:)) ahanda tiwwittiğim yer; http://twitter.com/juvenil_a



*bir otobüs yolculuğunda sağım ,solum ,önüm , arkam çocuk olabilir mi? oldu valla.. fakat çocuklardan sorun çıkmadı, mışıl mışıl uyudu yavrucaklar;ama büyükler? Allah'ım, bir otobüste ,otobüs koltuğu yatabilme özelliği var diye imanına kadar koltuğu yatırmanın bir anlamı yok, hepimiz aynı boyda değiliz ki,bir bak bakim arkada ayaklarım noooldu benim?

deniz şortu ile pisi üstünde yolculuk edip ,kulağının içini mıncıklayıp sonra gerinip arkadakinin gözüne elini sokan kişilik..evet bu tasvir bir kişiye ait..

bu arada sigara yasağı gebze-topçular arasındaki feribotun alt kısımlarında yok herhalde,herkes aşağıda püfüüüür püfür içenzo;ama kimse ceza falan yazmayanzo..

j.

Hiç yorum yok:

Related Posts with Thumbnails