5 Ağustos 2009 Çarşamba

JuVe Olay Yeri:"3G-tri ci..."

"3G" denince hepinizin aklına gelen görüntülü konuşmaydı,hızlı internetti bilmem ne gelmiyor benim aklıma, sevgilimin bir operatör firmada çalışmasından dolayı 3 aydır geceleri iş yerinde kalması,cumartesi hatta bazen pazar işte olduğu içn bizim görüşmemizi engelleyen bir olay benim için 3G..
Şimdi bunu kim ne için kullanır onu da bilmiyorum..Diyelim işte uzakta olan tanıdıklarınızla görüşceksiniz, e o kadar zenginseniz internet kullanacak bir bilgisayarınız da vardır herhalde...Ben aslında biliyorum bunun neye dönüşeceğini,psikopat kıskanç sevgililer birbirini arayacak,döndür bakim telefonu nerdesin,yanında kim var göster..Böyle olmazsa yüzüme tükürün:D
Bir de 3G'nin ne olduğunu bu reklamlara rağmen gidip sormak isterim sokaktaki insanlara, keza tüm reklamlar arasından bence en anlaşılabilir olanı bence şu ve en güzeli de o:)
Reklamlarda aşka yolveren 3G'nin alıp veremediği bence 3G için çalışanları ile...
"Aşık mı olucaz ,3G mi kurcaz:)"
Reklamı seyredin bence çok güzel, çok şükür şu da çıktı sevgilim de kurtuldu,ben de kurtuldum..
Alın doya doya görüşün,internete girin daha da bir şey beklemeyin,yeter insanlar biribinden boşanacak:)

Hiç yorum yok:

Related Posts with Thumbnails