12 Ağustos 2009 Çarşamba

Yaz..Kış..
















Ben yaz çocuğuyum; ama yazın kavuran sıcaklarından çok rahatsız oluyorum..Hiç bir yere gitmek istemiyorum..Kış olunca yazı özlememin sebebi, kat kat giyinmeyecek olmam, yaz akşamlarında kafelerin dışarı taşınması, güneş'i gördüğümüz zaman daha pozitif olmamızı sağlayan vücut hormonlarını salgılanması;ama bu tüm dediklerim için bahar en keyiflisi..Ben gece üstüme bir şey örtmezsem uyuyamıyorum,dolayısı ile yazın uyumam için anca sızmam gerekiyor..

Kış ne güzel! Kışın en sevdiğin olayı,atkı!:D Bir de evde yorganın altına girip film seyretmek.. Yorganın altına girip film seyretmek ne güzel keyiftir.. En sevdiğim şeydir..
Bunları yazıyorum,ben de henüz tatil yapamadım;ama kışı özledim.. Şu iki resme bakın ikisinin de ayrı huzuru var.. Kar, bana çok huzur veriyor, keşke böyle dağ evimiz olsa, ateş yaksak , ohh otursak mis.. ( artık bütün gece ayı mı gelcek,çakal mı gelcek , o ses ney,yoksa fare mi geldi diye uyuyamam ben kendimi biliyorum) Olsun hayal kurmak zevkli şey..
Şimdi bir de şöyle bir olay var, ben tatile gittiğimde de sakin yerleri tercih etme taraftarıyım; çünkü takılıyorum ben birşeylere, bır bır kendi haline bırakılmış çocuklara, böhöhööyyy hoşşş havuza atlayan ergenlere , sonra çocuğuyla ilgilenmeyen anne babalara, duruyorum, sanki çocuk benim çocugum bak işine ne bakıyorsun, "çocuk havuza düşcek, bak düşüyo allaah! "lem sana nee sür kremini yat.. Bu da değil,o bitiyor .. Etraf inceleniyor.." Şuna bak,sanki akşam bir yere iniyor, makyaj yapıp sahile mi inilir, takmış takıştırmış, topuklu ayakkabı da giyseydin, o ne biçim bikini, o ne biçim mayo" Benim "sana ne!" kısmım çalışmıyor.. Ayrıca niye bu kadar eleştirmenlik.. Bir de erkeklerin slip mayosu.. Lütfen giymeyin erkekler slip mayo...
O da bitiyor yabancıları seyire başlıyorum, "nereli ki bunlar acaba, bak nasıl rahatlar, bak hepsi kitap okuyor, bizim gibi değiller,bizimkiler anca cep telefonuyla mesaj atsın bıt bıt bıt"..
Sonu yok..:) O yüzden tatilde kafam rahat etmiyor,daha çok yoruluyor... Bir de yüzme derdim var benim.. Evet,evet.. Ben 10 yaşımda kursa gidiyordum,bıçı bıçı yüzmeye başladım, bir gün orta kulvarda gidiyordum bir korku geldi,hocam dedim gelin..Ne gidebiliyorum ne bişey.. Dedi dön gel.. Dönemiyorum.. Kulvarlara tutun gel .. O gelmedi yanıma o gün pis hoca.. Şimdi ayağımın basmadığı yere gidemiyorum..Bundan nefret ediyorum herkes alıyo başını gidiyor,ben küvet gibi kullanıyorum denizi.. Bu sorunu halledicem inşallah.. Öyle umut ediyorum..

Sevgiler,J...





2 yorum:

biberli dedi ki...

:))) bazı benzer arızalar bende de mevcut.
sessizlik mekanları benim eşimin de tercihi sırf o "yetişkin" tipi eğlencelerden ve çocuklarıyla ilgilenmeyen ailelerden kaçmak için.ruhumuz da bunu istiyor aslında. bi dere kenarı, deniz kenarı, yeşil yaprak altı, tavuk yanı, ot üstü vs...
böyle bir yere gitmeme az kaldı, 29 ağustos'ta oralarda bir yerlerdeyiz inşallah!
umarım sen de en yakın zamanda tatil yaparsın...
ama kışı da özledim...yağmurun cama vurması mesela.
bi tek sokaktaki kimsesizler ve hayvanlar için üzülüyorum kış olunca...:(

ama kış üşütsün, yaz terletsin..ikisinden de vazgeçilmiyor öyle değil mi? :)

JuVeNiL dedi ki...

biberli umarım çok güzel bir tatil geçirirsin, darısı başıma!!:D

Related Posts with Thumbnails