29 Ağustos 2009 Cumartesi

JuVe Olay Yeri: "Eski Datça ve Can Yücel"











Malumunuz 3-5 gündür kısa bir tatil için ortalarda değildim, tatilden filan bahsedeceğim ve uzun zamandır beni heyecnalandıran mutluluk verici olaylardan önümüzdeki günlerde..
Fakat hemen sıcağı sıcağına yazmak istediğim şey,süper bir tatil geçirdiğim.. Öyle bir yer ki, keşfedilmesi gereken;ama orayı keşfedenlerin birbirine "lütfen kimseye söylemeyin, burası da bozulmasın" diye tembih ettiği bir yer.. Ama ben ve benim sitemi takip edip oraya gidenler,orayı bozacak insanlar değil,gönül rahatlığıyla anlatacağım size gittiğim yeri.. amaaa o da önümüzdeki günlerde..
Bugün tek bahsetmek istediğim şey, eski datça'yı ziyaret edişim,Can Yücel'in evini,sokağını,imzasını,şiiri yazılmış taş tabelayı gördüğümde ki mutluluğum..
sizlerle hemen paylaşmak istedim..Tek kötü olan durum,oraya kadar gitmişken içeri girmeyi bırakın ,evinin etrafının sıkı sıkı kapatılmış olması,üzerinde bir not " sadece 12 ağustosta açıktır"..
Oraya gidiş sebebi çoğu kişinin Can Yücel'in evini görmek, oranın değerini içinde yaşayan bilmiyor,"bu tarafa doğru mu eski datça evleri?" dediğinizde "hee burda, napcaksınız 3-5 taş koymuşlar ev olmuş,gitmeye ne gerek var" diyorlar..
Bir içiniz burkuluyor,hevesle şairin evini bulmaya gidiyorsunuz o da kapalı çıkıyor..Neyse ki muhteşem taş evler,begonviller kalp kırıklığınızı biraz tamir ediyor.. Yine de derim, gidin görün..
Sevgiler,J.

Hiç yorum yok:

Related Posts with Thumbnails