16 Ağustos 2009 Pazar

Rahmi Koç Müzesi- Minyatür Odalar





















Geçen gün gözüme ilişti, Rahmi Koç müzesindeki "minyatür odalar" sergisi yeniden gelmiş ülkemize ve 14 Eylül'e kadar da uzatılmış..
Ben Şubat'ta ilk geldiğinde gitmiştim ve Rahmi Koç müzesine de ilk gidişimdi, çoook güzel bir gündü.. Motorla geze geze ulaştığımız müzede, önce resimde gördüğünüz gibi eski otomobilleri, sonra bilim odalarını (orda pek resim yok), ülkemizin geçmişine ait önemli bir çok şeyi, antika tekneleri, buharlı trenleri,minyatür sürekli koleksiyonları, uçak ve denizaltını gezebiliyorsunuz.. Ben denizaltını gezemedim vaktimiz yoktu, zaten diğer yerleri gezmek oldukça vakit alıyor..
"Minyatür odalar" ı meydana getiren sanatçı Henry Kupjack,bildiğim kadarı ile babadan oğula geçen bir meslek olmuş.
Odaları görünce saatlerce incelemek istiyorsunuz;fakat kalabalıktan dolayı öyle bir lüksünüz olmuyor dolayısı ile de resim çekerken de bir ayarlama yapamadık, idare edin:)
O mumlar,mumların ucunun yanması,halının kıvrımları,tablolar.. Hepsini koyamadım, hepsi başarılı çekimler değildi çünkü,müsait olursam yine bir günümü ayırıp gitmek istiyorum.. Bu ayağımıza kadar gelmiş akıl almayan sanatı görmek için yerinizde oturup,beklediğiniz kabahat..
Mutlaka gidin ayrıntılı bilgi için tık..
Not: Resimleri büyük görebilmek için üzerlerine tık tık tık:)

Hiç yorum yok:

Related Posts with Thumbnails