5 Ağustos 2009 Çarşamba

hayalet sevgililer ve tüm klişeler..


Oturdum bu sıcakta,işim gücüm de yok bir film seyredeyim bari dedim.. Gerilim filan da olmasın şöyle yüzümüz gülsün, biraz da romantik olsun dedim.. Ghosts of Girlfriends Past'i seyrettim,keşke seyretmeseydim.. Gidip de sinemalara para vermeyin,gidip de dvd'sini almayın..Aklınıza bir romantik-komedi de olabilecek bütün klişeleri getirin,geçmişe dönmeler,yakışıklı adam,kalbi kırık kariyerli güzel kız,vs.Heh!Hepsi var,daha başından neler olacağını anlıyorsunuz..Son 10 dakika o "haapppy ending" bölümü dışında dur bakalım belki gülerim,dur bakalım diye diye seyrettim..Şunu da itiraf etmeliyim böyle filmleri son 3-4 seneye kadar hiç seyretmezdim,en gerilim filmleri en önce seyreden insanlardanım..Sonra hayatınız gerilimli olunca insan bari film seyrederken 2 saat huzur bulayım bari diyor.. Onda da harcadığım zamana üzülüyorum kötü olunca.. Bu film benden geçemedi,boşuna seyretmeyin derim gönül rahatlığıyla..

2 yorum:

nilo dedi ki...

Geçmiş olsun bu aralar bana da olmaya başladı bu:(

JuVeNiL dedi ki...

ama yazık zamanımıza...

Related Posts with Thumbnails