15 Ekim 2009 Perşembe

Dipnot..

 Bir arkadaşım:) tutturdu da tutturdu friend feed e gir friend feed e gir.. Şimdi ben twitter a girdim ,baktım birşey yok bıraktım:DBana hitap etmedi.. Ama bu ff konusunda o kadar çok ısrar etti ki dur biraz gireyim kapatırım diye düşünüyordum -Joka kızma:)- Sonra hiç bilmediğim,okumaktan zevk aldığım bloglar gördüm..
Ve o blogların tavsiye ettiği insanlara baktım, her zaman yazmak istediğim ,biraz daha zamanı var dediğim yazıları çok genç olmasına karşın oldukça dolu blog yazarlarının yazdığını gördüm..
Zamanı var diyordum;çünkü evrimle ilgili bir yazı yazdım, yani aslında yazı bile sayılmazdı sadece evrimle ilgili yapılmış bir programın üzerine yaptığım yorumlar ve eleştirilerdi;çünkü o program o kadar yankı buldu ki üzerinden 1-2 ay geçmesine rağmen haftasonu formasyon dersimizde ,formasyon dersi veren hoca "evrim tartışmasını seyrettiniz mi?siz ne düşünüyorsunuz bu konuda?var mı yok mu? tartışmalar da illa var illa yok diyorlar "dedi.. Dedim" hocam biz bunun dersini alıyoruz,teori olarak, her sorumuza cevap alamıyoruz maalesef o yüzden teori olarak kalmaya devam edecek;ama bunun eğitimini alıyoruz ve çoğumuz tabi ki inanıyoruz.."
Hoca bunu ders olarak aldığımıza inanamadı bir süre.. Bakışları soru işaretiydi..
Şimdi bu benim hocam,eğitim veren alan biri, ben bu ve benzeri konuları anlatabilmem için bir kere dozumu ayarlayabilmem ve yanlış bir şey söylememek için belli bir süre geçmesini bekledim..
Hala düşünüyorum;çünkü burdaki yazı yazma amacım sadece şu filmi seyredelim,bu tiyatroya gidelim ,geçen gün şurda şu oldu ,biraz da gülelim değil..

Bunları bence çok iyi bir şekilde başarmış olan 2 blogu ff sayesinde yakaladım..
Bunlardan biri "Her boku bilen adam", bir diğeri de "Yarasa boku" .

Açıkçası özellikle yarasaboku yaş-yazı eğrisine göre beni oldukça şaşırttı..
Size de bir gözatmanızı tavsiye ederim..
J.

Hiç yorum yok:

Related Posts with Thumbnails