13 Ekim 2009 Salı

JuVe'nin çıldırma anları..


Böyle sabrediyorum,sabrediyorum;ama bir an geliyor ki patlıyorum..Anlamsız sorulara,aptal konuşmalara bir yere kadar katlanıyorum,aslında katlanmıyorum, dinlemiyorum.. Öyle bir an geliyor ki şalterlerim atıyor.. Hani şu Frankestien'ın yaratığı çizgi filmlerde tepesinden dumanlar çıkıyor ya aynen öyle oluyorum..
Dün sürücü kursuna gittim,hocaya soru soruyorlar,soruyu da sölim size dönerken aşağıdakileri hangi sırada yapmalıyız? sıralı hali: sinyal vermek,sağa yanaşmak,hız azaltmak,dar açıdan dönmek..
Akıllı arkadaşlardan(kendisi üniversite mezunu,kırk kere diyorum üniversite okuyunca bişi olmuyo diye)biri dedi ki" neden önce hızımızı azaltmıyoruz", ya insan bir  boş bulunup yanlış işaretlemiş olabilir de ,quantumla ilgili birşey çözmüyoruz, her gün trafiğe de çıkıyorsun, durup dururken trafikte hızını azaltırsan arkadaki "nooluyo len? önümüzde açık niye gitmiyo ki bu" diyip zarıl zarıl kornaya basmıcak mı? Neyse,aptal sorusunda değilim.. Bizim hoca da sağolsun anlatmaya çalışyıor tane tane.. Bir de son bir haftamızmış,ne öğrenirsek karmış,bol bol test çözelim,hoca anlatsınmış!Leenn öss'ye mi giriyosun,finaller mi yaklaşıyo, aç oku 200-300 soru var zaten hepsi aynı evir çevir, internetten de çıkmış soruları bas , çöz gitsin? Neye son haftamız kalmış? Neyse onu da geçiyorum..
Hoca dedi ki, "sınavda benim oturacağım tarafta ki pedallarda alarm oluyor, ben müdahele edersem anlaşılabilsin diye".. Aynı zattan cevap "gerçekten mi?; siz orda sölemeyecek misiniz yavaş git,frene bas,şimdi debriyaj, 2 ye geç diye dedi"
artık juvede sabır kalmadı... dedim "orda sana o 3 dakikalık uyduruk sınavı geçtikten sonra ehliyet verecekler, hocayı mı çağırcaksın ehliyetini aldıktan sonra,kaça geçim,frene mi basim nereye basim diye? orda bir sorumluluk veriyorlar bana ehliyetle beraber hem kendi canımın hem de hiç tanımadığım insanların canının, geçemiyorsam da geçemim,bir kere daha girerim,böyle saçma şey mi olur "diye birden bu cümleleri kustum,söylemedim direeeek kustum..
ya böyle seçmece bunlar , bir tanesi de 20 yaşında bir arkadaş,annesinin ehliyeti var diye,anneme sordum aks ne diferensiyel ne bilmiyor dedi.. olur .. ama sen de kimya 1.sınıfta anlatılan "elektrolit" i bilmiyosun,soruyosun.. Kadıncağız aksı bilememiş normal..
Ben şuna karar verdim, bu işin ilkokul ortaokul mezunu değil,önce psikolojik teste tabii tutsunlar,bu dangalaklardan çok daha akıllı ilkokul mezunları hatta ilkokul okumamış insanları alabilir ehliyet..
sinirli Juve..

2 yorum:

geveze baykuş dedi ki...

çok yaşa!
vallahi hep söylerim, önce zeka testi sonra da psikolojik testler uygulanmalı (ama sadece ehliyet almak isteyenelere değil, çocuk sahibi olmayı düşünenlere de heheh)

uyuz cadı dedi ki...

insan sevemiyorum bi türlü ya, salağına tahammülüm yok.
bu mal tarfiğe çıkacakta ne olacak? gelip sana bana musallat olur işin yoksa kaza yap sonra kavga et :)
ben de motordan kalmıştım, ikici sınavımda da tam tutturdum puanı, ne bi düşük ne bi fazla :)
dolayısıyla hiç bi halt hatırlamıyorum. direksiyonda süper geçmiştim ama duran yayalardan birinin üstüne sürüp aradaki 1 metreden kılpayı geçme cesaretini gösteremediğim için 5 puan kırdılar :S
galiba istanbul trafiğine alıştırmak istediler beni, ama yapamadım :)

Related Posts with Thumbnails