29 Ekim 2009 Perşembe

Hasta JuVe...



Hiç bir şeyim yoktu,
pazartesi günü başlayacak sınavlarımın verdiği psikolojik baskıdan başka..
Evelsi sene benetton dan bir şemsiye aldım,
dedim ki ,
bir kere vereyim para düzgün bir şemsiye alayım,
elimde bir şey taşımaktan nefret ettiğim için
çantama sığacak bir şemsiye aldım..
Sonra ilk kullanımda
eve geldim bir baktım ertesi gün paslanmış her yeri..
Geri götürdüm,değiştirilmesini
ya da bana paramı iade etmelerini söyledim..
Bana 3 haftalık incelemeden sonra
"kullanım hatası" olduğunu bildirir bir mektup gönderdiler.
Telefon açtım,
dedim nası kullanmam gerekiyor?
gerçek sözlük anlamında
şems=güneş demek
güneşten korunmak için yapılmış,
böyle mi kullanacaktım..
2 kere daha incelemeye gitti,aradan filmlerde ki gibi yapraklar döküldü,
mevsimler değişti..
Bana yeni bir şemsiye verdiler..
Ne mi oldu? Aynısı...
Gittim 5 liraya uyduruk bir şemsiye aldım,
1 senedir onu kullanıyordum...
düne kadar..
Paralandı dün, kadıköye geçerken ,
attım ve anneme telefo açtım,
kadıköye buluşmaya gelirken şemsiye getirir misin diye,
o da kapşonum var diye düşünüp,
getirmemiş..
Islandım ve akşam ateşlendim,
belimde tarif edemediğim ağrılar oluştu,
nereme dokunsanız oram ağrıyor,
bir de ateşlenince çok sinirlerim bozuluyor
oturdum ağladım..
Şimdi ateşim yok;
ama
hala süper bir ağrı var belimde,
çalışmam gereken de bir sürü sınav..
cumartesi günü de formasyon derslerim var...
he bu arada bu benetton-segue mağazasından yediğim son kazık değildi,
anneme geçen anneler gününde deri-kot bütük bir çanta aldım,
kadıncağızın bütün beyaz giysileri
lacivert oldu..
Götürdüm..Renk veriyor bu dedim ,
başka bir ürünle değiştirmek istiyorum
ya da
paramı verin..
Gene 3 hafta inceleme...
sonuç: kullanım hatası

Daha içinde bulundğum ağrılarla bir şey diyemeyeceğim,
siz gerisinin yorumunu getirin...
J.

5 yorum:

beetlejuice dedi ki...

Kıyamam sana ya:( Sınav stresi mi, havaların aniden soğuması mı, ne sebep oldu acaba? Şimdi sen halsizsindir yatıyorsundur ama bir yandan da için içini yiyordur kalkıp çalışmalıyım diye. Bugün istirahat günü ilan et Juvecim, göm kafanı yorganın altına. Al eline bir kitap, yat dinlen. Akşama da bir duş alıp uzaklaştır tüm mikropları bedeninden.
Çok geçmiş olsun canım. Hemencecik iyileş de takibe devam et:)

uyuz cadı dedi ki...

a çok geçmiş olsun canım ya. ben de öyleydim ya ne fenaydım.. geçer inşallah ama dinlenmek lazımmış ben onu anladım. arada dinlenemedim tabi o ayrı :)

benetton da neymiş öyle anacım? bi ton para herşeyi hem de dandik mi çıktı? valla en son benetton alışverişim lise zamanalarıma dayandığından bişey diyemicem ama artık kesin hiç bişey almam.

JuVeNiL dedi ki...

canım cadı,yattım kendime gelmeye çalşıyorum..Kedini gönderir msin bekliyoorum.
çilliiim,aynen dediğin gibi içim içimi yiyoo:( yattım filmfilan seyrediyorum,çok şükür burnmfilan akmıyor,hapşırık,tıksırık, boğaz ağrısı yok..sadece kemiklerim kırılcak kadar bir yükü taşıyorlar da,kırılsalar rahatlayacak gibi ağrıyor.. Şu an toto devrik bir şekilde yatıyor ve laptop'la kardeş kardeş vakit geçiriyoruz.

İLug@ dedi ki...

bebişim yaa..hasta mı oldun sen bakiyn..kıyamam sana Juvecim benim..bugünü dinlenme günü ilan et ve hiç bi şey düşünmeden gününün tadını çıkart,bi an önce de iyileşmene bak..;) haa bu arada benettondan da bi daha bi şey alma ve mümkünse sinirlerinin çok bozuk oldğu bi gün herhangi bi mağazasına gidip kavga çıkart:)seviyorum seni güzel insan dikkat et kendine...

JuVeNiL dedi ki...

iluga söyler misin sınavları bir hafta öteye atsınlar:(

Related Posts with Thumbnails