23 Ekim 2009 Cuma

Gregory House or "Huge Ego,Sorry!"



Bu adamın,bu dizinin bağımlısıyım,
başlaması için günlerce geri saydım burda..
Takipçiler bilir..
4 bölümünü seyrettim ..
İlk 2 bölüm ardarda verilmişti zaten,
öğrendiğim kadarıyla hugh laurie 400.000$ alıyormuş
bölüm başı..
Ülkemizde aylık 400.000 lira  civarında alan Seda Sayan'ı düşününce
bu adama verilen para az bile!
İlk iki bölümü seyrettiğimde,
ahanda dedim,
sonunda yoksa o da mı düzene yeniliyor?
sonra ki bölümde ,
dizinin efsane 3lüsü geri döndü sonunda,
"chase,cameron,foreman"..
Hem de ne geri dönme!
3.bölüm afrikada ki bir diktatörün olaylı ölümü üzerine..
4.bölümde karmaya inanan bir milyonerin ,
çocuğu için milyonlarından vazgeçmesi üzerine..
Bence gitgide güzelleşiyor bu dizi,
artık sanki 5 sezondur karakterlerin oturmasını bekledik,
hızını aldı ve bütün hünerlerini gösteriyor herkes..
Bu arada duyduğuma göre beklenen gelişme olmuş
ve
son sezon denilen bu sezon,
son sezon olmaktan çıkmış:)
Bu adamı,bu diziyi yazanları,makyözü,dekor kuranları filan
hepsini alınlarından öpmek istiyorum;
çünkü bana her seferinde
"yok artık,bu kadar güzel bir dizi olamaz ya !"
dedirtiyor..
House..
I love U!

J.

3 yorum:

Adsız dedi ki...

House rocks!

nilo dedi ki...

Hadi canım gerçekten mi? Süper bir haber bu Juve:D Senin ve kendi adıma çook sevindim:D

JuVeNiL dedi ki...

nilom... bir gün bitecek ;ama o gün 3-5 seneden önce olmasın lütfen...

Related Posts with Thumbnails